رئیس بسیج زنان کشور گفت:

بی هویتی خانواده و زن در فرهنگ غربی

رئیس بسیج زنان کشور گفت:امروز خانواده و زن در فرهنگ غربی هویتی ندارند و زن کالایی در دست سودجویان شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور در اجلاسیه شهدای زن خراسان جنوبی به مناسبت کنگره ملی ۲ هزار شهید با گرامیداشت یاد و نام  5 شهید زن استان گفت: مسیر شهدا برگرفته از عاشورای حسینی است و قیام بزرگ عاشورا تا ابد مسیر حیات طیبه را به ما نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه در کشور ۷ هزار زن شهیده داریم، افزود: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی هویت بخشیدن به زنان و هدایت انسان به مسیر عبودیت الهی است.

اصلانی گفت: انقلاب اسلامی جایگاه زنان را احیا کرد به گونه ای که هم اکنون شاهد رشد و شکوفایی زن مسلمان ایرانی در همه عرصه ها هستیم.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور افزود: به برکت تلاش های بانوان ایرانی هم اکنون خانواده ایرانی در جهان مستحکم ترین بیناد را دارد و از این حیث سرآمد است.

وی اظهار کرد: امروز خانواده و زن در فرهنگ غربی هویتی ندارند و زن کالایی در دست سودجویان شده است.

اصلانی با اشاره به احیا شدن جایگاه زن در انقلاب اسلامی بیان کرد: نویسندگان غربی معتقد هستند که انقلاب اسلامی به زن ایرانی هویت داده و پیام انقلاب اسلامی به آنان رسیده است و استقامت زنان مسلمان ایرانی آنها را نیز به تحول وا داشته است.

رئیس بسیج زنان کشور با اشاره به اینکه دنیا در یک پیچ تاریخی قرار دارد،گفت: از تمام فرهنگ های منحط اباحه گری خسته شده و کسانی می توانند از این پیچ تاریخی عبور کنند که پیرو ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی باشند.

وی افزود: هم اکنون دنیا نیازمند یک گفتمان انسان ساز مبتنی بر فطرت است که انقلاب اسلامی این گفتمان را به جهانیان هدیه می کند.

اصلانی گفت: ما باید با بصیرت و آگاهی در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنیم و برای تقویت این گفتمان الزامات آن را فراهم و با شناخت عمیق مباحث انقلاب به احکام آن نیز به درستی عمل کنیم.

رئیس بسیج زنان کشور با اشاره به رشادت های بانوان ایرانی در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس افزود: بانوان ایرانی در همه عرصه ها و دوران ها نشان داده اند که در روزهای سخت مرد میدان هستند.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره ۷ هزار زن شهید در کشور اظهار کرد: بنا به گفته رهبر فرزانه انقلاب هم اکنون دنیا محتاج مادران و زنان مسلمان و غیرتمند ایرانی است.

 اصلانی بیان کرد: زن غربی برای رهایی از انحطاطی که گرفتارش شده نیاز به الگوگیری از زنان مسلمان انقلابی ایران دارد.

انتهای پیام/غ

انقلاب اسلامی،احیاگر هویت زنان

برچسب ها: بسیج ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.