چاپ و نشر ۱۴۰ عنوان کتاب برای اولین بار در کشور

به مناسبت کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی ۱۴۰ عنوان کتاب برای اولین بار در کشور چاپ و منتشر شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛عقیلی پور مدیر انتشارات انصارالرضا خراسان جنوبی گفت:به مناسبت کنگره ملی دو هزار شهید استان ۱۴۰ عنوان کتاب برای اولین بار در کشور چاپ و منتشر شد.

وی افزود:این اقدام برای اولین بار در راستای یک کنگره بزرگ در کشور انجام شده است.

عقیلی پور با بیان اینکه این کتاب ها روایتی مستند و واقعی با موضوعات خاطره، وصایا، زندگی نامه، نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس، شهدای دوران انقلاب، شهدای حادثه منا و شهدای امنیت استان است، گفت: این کتب به همت 200 نویسنده و ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، حوزه هنری و مؤسسه آیه های استقامت جمع آوری میدانی، تدوین و چاپ شده است. 

مدیر انتشارات انصارالرضا خراسان جنوبی افزود:کار جمع آوری میدانی محتوای این کتاب ها از سال 95 آغاز شده و امسال پس از أخذ مجوز از کتابخانه ملی (سپاه) و وزارت ارشاد(شابک) به چاپ رسیده است. 

وی هدف از این اقدام بزرگ فرهنگی را نشر و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: از این کتاب ها در روز برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید استان رونمایی خواهد شد. 

عقیلی پور افزود:همچنین قرار است برای معرفی بیشتر، این کتاب ها از 19 تا 24 آذرماه در نمایشگاه بین المللی بیرجند به نمایش گذاشته شود.

مدیر انتشارات انصارالرضا استان گفت: قیمت هر عنوان کتاب از 5 هزار تومان تا 25 هزار تومان است.

انتهای پیام/غ

رونمایی از 140 کتاب در کنگره ملی دو هزار شهید استان 

برچسب ها: سپاه ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار