رابط نهاد نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت:

حمله تروریستی چابهار نتیجه شکست آمریکا در برنامه تحریم ایران است

رابط نهاد نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان خاش گفت: پس از اینکه آمریکا و عوامل استکبار جهانی در تحریم‌ها علیه ایران شکست خوردند تصمیم گرفته‌اند جریانات قبلی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را احیا کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی یعقوب حسین‌بر اظهار داشت: حادثه تروریستی چابهار نه تنها هیچ خدشه‌ای به اتحاد و وحدت مردم شیعه و سنی وارد نکرد بلکه اتحاد و وحدت آنان را مستحکم‌تر ساخت.

رابط نهاد نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان خاش گفت: این گروهک‌های تروریستی مزدور آمریکا و اسرائیل هستند که اعمال آن‌ها از دیدگاه اسلام و قرآن و همه مردم محکوم است.

وی افزود: گروهک‌های تروریستی با انجام عملیات خرابکارانه در کشور به دنبال بدنام کردن نظام در چشم مردم هستند که همواره در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌مانند.

مولوی حسین بر افزود: پس از اینکه آمریکا و عوامل استکبار جهانی در تحریم‌ها علیه ایران شکست خوردند تصمیم گرفته‌اند جریانات قبلی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را احیا کنند.

وی با بیان اینکه مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان هیچ‌گاه به دشمن فرصت خرابکاری در کشور را نخواهند داد تصریح کرد: دشمن هرچقدر برای ایجاد خرابکاری و دلسرد کردن مردم از نظام تلاش کند نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد و در نهایت برگ برنده دست مردم است.

انتهای پیام/پ

حادثه تروریستی در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار