رئیس سابق نیسان بازداشت شد

رئیس سابق شرکت خودروسازی نیسان به دلیل فاش کردن اطلاعات خودروهای جدید این کمپانی بازداشت شد.

رییس سابق نیسان بازداشت شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس قوسن رئیس سابق شرکت خودروسازی نیسان به اتهام افشای اطلاعات محرمانه خودرو جدید نیسان پیش از رونمایی بازداشت شد.

خودرو جدید نیسان با نام longer-range Leaf EV قرار بود به زودی در نمایشگاه لس‌آنجلس به نمایش گذاشته شود. با این حال احتمال می‌رود افشاگری‌های رئیس سابق نیسان در مورد این خودرو برنامه‌های این خودروساز ژاپنی را بر هم بزند. نیسان به طور قطعی موضع خود را در مورد رونمایی خودرو longer-range Leaf EV اعلام کرده و به نظر می‌رسد مالکان این شرکت تصمیم گرفته‌اند زمان راه‌اندازی خط تولید خودرو یاد شده را به تعویق بیندازند.

مسئولان این کمپانی اعلام کردند خودروهای Maxima sedan و Crossroads Murano در نمایشگاه لس‌آنجلس نشان دادند. پیش از این اتفاقات تلخ نیسان امیدوار بود مدل ارتقا یافته خودرو leaf با حضور مارگوت رابی بازیگر سینما و نماینده تبلیغات تجاری نیسان در نمایشگاه خودروهای لس‌آنجلس رونمایی شود.

نیسان در اعلامیه‌ای رسمی اعلام کرد: به دلیل افشا جزئیات خودرو longer-range Leaf EV، زمان معرفی رسمی آن را به سال 2019 موکول کرده است. مسئولان نیسان درصدد هستند تا در مدت زمان باقی مانده تا معرفی رسمی خودرو پوشش‌های امنیتی مناسب را فراهم سازند. طبق اطلاعات افشا شده، خودروlonger-range Leaf EV با یکبار شارژ باتری کامل می‌توانست حدود 362 کیلومتر را طی کند. انتظار می‌رود در زمان معرفی رسمی خودرو نیسان باتری 40 کیلو‌واتی آن به 60 کیلو وات ارتقا یابد.

کارشناسان تخمین زده‌اند خودرو longer-range Leaf EV ارزشی برابر 36000 دلار داشته باشد.

رییس سابق نیسان بازداشت شد


بیشتر بخوانید: رکورد شکنی دوباره نیسان +تصاویر


انتهای پیام/

زمان رونمایی خودرو جدید نیسان به تعویق افتاد

برچسب ها: خواندنی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.