برای رفع یخ زدگی معابر در زمستان؛

تعبیه مخازن نمک و شن در معابر شیب دار سطح شهر ارومیه

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در معابر شیب دار شهر ،مخازن نمک و شن نصب و تعبیه می‌کنند.

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ احد یوسفی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به وضعیت جوی حاکم و ورود سامانه‌های بارشی به آذربایجان غربی، اظهار کرد: عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه نسبت به تعبیه و نصب مخازن نمک و شن در معابر شیب دار، پل‌ها و زیر گذر‌های موجود در شهر اقدام کرده اند.

 

وی افزود: مدیریت شهری سعی بر این داشته امسال برای کاهش اثرات زیست محیطی و تخریب کمتر جداول و بتون پلاک‌های پیاده رو‌ها و فضای سبز شهری و مضرات جبران ناپذیر نمک پاشی، برای رفع یخ زدگی و تسهیل و روان سازی معابر و خیابان‌های سطح شهر در حد امکان کمتر از نمک استفاده شده و از شن و یا مخلوط نمک و شن فقط در مواقع ضروری استفاده کند.

 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با بیان این واقعیت که نبض درختان با نمک پاشی در شرایط برفی و یخبندان کندتر می‌زند، گفت: ضروری است شهروندان از درخواست‌های نامتعارف و بی رویه نمک پاشی در فصل یخبندان خودداری و ما را در اجرای این امر مهم یاری کنند.

 

یوسفی از شهروندان درخواست کرد با تهیه به موقع لاستیک یخ شکن و زنجیر چرخ و استفاده از وسائط نقلیه عمومی در مواقع بارش برف و یخبندان مدیریت شهری را در اداره بهتر شهر در مواقع یخبندان و بحرانی یاری کنند.


سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: ضروری است شهروندان از درخواست‌های نامتعارف و بی رویه نمک پاشی در فصل یخبندان خودداری و ما را در اجرای این امر مهم یاری کنند.
انتهای پیام/ح


آمادگی شهرداری ارومیه برای مقابله با یخبندان معابر در زمستان

برچسب ها: شهرداری ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.