توقف نام آوران رسالت در هفته یازدهم لیگ یک فوتسال کشور

نام آوران رسالت ساری در هفته یازدهم لیگ یک فوتسال کشور مقابل میزبانش شهرداری رشت با نتیجه مساوی متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دو تیم نام آوران و شهرداری رشت در سالن ورزشی شهرداری رشت به دیدار هم رفتند که در پایان تیم شهرداری توانست نام آوران رسالت را با نتیجه مساوی ۲-۲  متوقف کند.

تیم رشت ابتدا در این دیدار توسط احسان موسوی به گل دست یافت، اما بلافاصله حسام سلطان پور روی حرکت پا به توپ محمد ربی هاوی و پاس این بازیکن توانست گل تساوی را برای رسالت به ثمر برساند.

در دقایق پایانی نیمه نخست عرفان عبدالعلی زاده کاپیتان شهرداری رشت با اعتراضات شدید و پیاپی خود داور را مجاب کرد تا وی را از زمین مسابقه اخراج کند، اما تیم رشت دقایق چندانی را با یک یار کمتر سپری نکرد چرا که ایمان احمدی پس از اخراج این بازیکن ضربه ایستگاهی به دست آمده را با مهارت و دقت بالا به گل تبدیل کرد تا نام آوران رسالت نیمه نخست را با برتری ۲ بر ۱ به سود خود به پایان برساند

نیمه دوم این دیدار با گل دقایق آغازین اسحاق حسن پور برای شهرداری رشت همراه بود تا همه چیز برای هر دو تیم در عدد دو برابر شود.

 تیم نام آوران رسالت ساری با هدایت ایمان احمدی، که سه بازی پیاپی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود به دنبال چهارمین پیروزی فصل خود بود و ازاین رو حملات گسترده‌ای روی دروازه رشت انجام داد.

شوت‌های احمد دستیاران دو بار تیر افقی دروازه شهرداری را لرزاند تا بدشانسی مانع کسب هر سه امتیاز این دیدار حساس برای رسالت شود.

شهرداری رشت هم که در چند هفته اخیر اوضاع خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت به دنبال حداقل امتیاز از این دیدار بود.

 در چندین صحنه بازیکنان شهرداری رشت خود را روی زمین می‌انداختند تا کمی از فشار حملات میهمانشان کم کرده و خودشان هم کمی استراحت کنند.

تلاش هر دو تیم تا پایان دیدار بی فایده بود و این دیدار حساس با نتیجه ۲-۲ مساوی به پایان رسید تا بالاخره پس از سه هفته پیروزی متوالی این شهرداری رشت باشد که توانسته باشد تیم خوب ایمان احمدی را با تساوی متوقف کند

گفتنی است تیم نام آوران رسالت ساری با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول باقی ماند.

این تیم هفته آینده نیز در ساری میزبان صدرای شیراز خواهد بود.

انتهای پیام/ م

نتیجه مسابقات هفته یازدهم لیگ یک فوتسال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.