سپیدار قائمشهر تیم جوان و فیزیکی بود

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان گفت:سپیدار قائمشهر تیم جوان و فیزیکی بود و بازیکنانش از قدرت‌بدنی خوبی برخوردار بودند.

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در پایان هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر توانست به نتیجه قابل توجهی مقابل سپیدار قائمشهر دست پیدا کند و پنج بر صفر این تیم تازه لیگ برتری شده مازندرانی را شکست دهد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان در خصوص دیدار هفته نخست تیمش اظهار کرد: ما از قبل وضعیت هوا را پیش‌بینی کرده بودیم و طبق پیش‌بینی‌مان بازی در باران انجام شد، به طوری که از همان ابتدای بازی با بارش باران روبرو بودیم؛ البته بازیکنان ما این ذهنیت را داشتند که قرار است زیر باران بازی کنند.

وی افزود: باز هم خدا را شکر می‌کنیم چون در چمن مصنوعی بازی می کردیم و خیلی بد نبود ولی با این حال روی عملکرد بچه‌ها تأثیر گذاشت، به خصوص در نیمه اول که فقط یک گل زدیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن تصریح کرد: هر چه بازی جلوتر می‌رفت بچه‌ها بهتر کار می‌کردند، بین دو نیمه هم صحبت‌هایی داشتیم و نکات را به آن‌ها گوشزد کردیم که توجه کردند و در نیمه دوم به اجرا درآوردند. به طوری که کاملا سوار بر بازی بودند، خیلی خوب یکدیگر را در زمین پیدا می‌کردند و توانستند چهار گل در نیمه دوم به ثمر برسانند.

محمودی ادامه داد: سپیدار قائمشهر تیم جوان و فیزیکی بود و بازیکنانش از قدرت‌بدنی خوبی برخوردار بودند، به هر حال این تیم تازه به لیگ برتر آمده که نیاز به تجربه دارد و اطمینان دارم در طول فصل می‌توانند بازی به بازی بهتر شوند.

وی تاکید کرد: از عملکرد بازیکنانم به خصوص در نیمه دوم راضی هستم، با توجه به اینکه دو گل توسط یک بازیکن زده شد و سه بازیکن دیگر هم گلزنی کردند، این نشان می‌دهد همه بچه‌ها آماده هستند و اینگونه نیست که فقط متکی به یک بازیکن باشیم. در حقیقت تیم ما به یک بازیکن وابسته نیست و همه واقعا تلاش کردند که در نهایت توانستیم با یک نتیجه خوب مسابقه را ببریم.

 

انتهای پیام/م

 

صحبتهای سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن از عملکرد این تیم مقابل سپیدار قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.