مدیرکل دفتر نظارت وارزشیابی امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی:

دیدگاه سازمان تامین اجتماعی این است که ارائه خدمات به بیمه شدگان را به احسن وجه انجام دهد

ربیع زاده گفت: اجرای میز خدمت در شعب سازمان تامین اجتماعی با جدیت پیگیری می‌شود.

دیدگاه سازمان تامین اجتماعی این است که ارائه خدمات به بیمه شدگان را به احسن وجه انجام دهدبه گزارش  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ربیع زاده مدیرکل دفتر نظارت وارزشیابی امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی در کارگاه آموزشی طرح استقرار میز خدمت اظهار کرد: متعاقب ابلاغ دستور اداری ریاست جمهوری مبنی بر ارائه خدمات درقالب میز خدمت این موضوع را عملیاتی کردیم گرچه این فرایند درپوشش دیگری به نام ساختار نوین ارائه خدمات عرضه می‌شد، اما این طرح را پیگیری کردیم.

ربیع زاده اظهار داشت: دیدگاه سازمان تامین اجتماعی این است که ارائه خدمات به بیمه شدگان را به احسن وجه انجام دهد. این سازمان بیش از ١٥٧ نوع خدمت را به جامعه هدف خود که بالغ بر ٤٢ میلیون نفر است با تعداد ٢٠ هزار نفر همکار حوزه بیمه‌ای ارائه می‌کند که خدمات تخصصی است.

اسمعیل نبوی مدیر کل تامین اجتماعی همدان نیز در این کارگاه با بیان اینکه شعب تامین اجتماعی یک ممتاز همدان و بهار به عنوان پایلوت کشوری طرح استقرار میز خدمت برگزیده شده اند، افزود: علاوه بر شعب مذکور در ١١ شعبه دیگر استان نیز طرح به خوبی اجرا و درحال ارائه خدمات به بیمه شدگان درقالب طرح استقرار میز خدمت است.

نبوی گفت: برای رصد همکاران استان همدان به منظور اجرای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی شخصاً این طرح را پیگیری می‌کنم و به طور سرزده به شعب تابعه سرکشی می‌کنم تا اطمینان حاصل کنم که این طرح به شایستگی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح استقرار میز خدمت علاوه بر اینکه یک الزام اداری است یک الزام اخلاقی نیز هست تا به خوبی از بیمه شدگان و مراجعین به شعب تکریم و تجلیل لازم را به عمل آوریم. از سال ٩٣ این طرح به دنبال طرح ساختار نوین ارائه خدمات درشعب سازمان تامین اجتماعی در حال اجراست.

نبوی گفت: بیش از ٤٢ درصد از جمعیت استان همدان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و ما وظیفه داریم خدمات وتعهدات را درقبال آنان به نحو احسن ارائه کنیم.

افشاری مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد استانداری همدان نیز از مسئولین تامین اجتماعی این استان تشکر کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی با وجود اینکه گسترده‌ترین سازمان اجتماعی است، اما اعتراض و شکایتی از این سازمان به حوزه بازرسی استانداری گزارش نشده است.

وی ارائه خدمات در این سازمان را مصداق بارز تکریم ارباب رجوع دانست وخاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی حجم انبوهی ازخدمات وتعهدات را درقبال مردم وبیمه شدگانش دارد و بیمه شدگان از این سازمان رضایت دارند.

ایمان بیوس رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در این کارگاه افزود: خلاصه طرح استقرار میز خدمت، تکریم به معنای واقعی، تکریم ارباب رجوع وبیمه شدگان این سازمان است واین فرایند وطرح به خوبی درمراکز سازمانی اجراء می‌شود.
علی اکبر ربیع زاده مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی معاونت امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی و ایمان بیوس رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان از نحوه استقرار میز خدمت شعب تابعه همدان بازدید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار