بازداشت دومین هوادار خطرناک آرژانتینی در مادرید

پلیس اسپانیا در آستانه دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس بین تیم‌های بوکاجونیورز و ریورپلاته آرژانتین در شهر مادرید، دومین هوادار خطرناک آرژانتینی را بازداشت کرد.

بازداشت دومین هوادار خطرناک آرژانتینی در مادریدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس اسپانیا به عنوان بخشی از اقدامات امنیتی پیش از دیدار برگشت تیم‌های بوکا جونیور و ریورپلاته که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال مادرید برگزار خواهد شد، روز گذشته یکی از هواداران «خطرناک» ریورپلاته را که تلاش داشت برای تماشای دیدار برگشت فینال  لیبرتادورس وارد اسپانیا شود، در فرودگاه باراخاس مادرید بازداشت کرد.

این دومین هوادار خطرناکی است که طی روز‌های گذشته از سوی پلیس اسپانیا بازداشت می‌شود. پلیس اسپانیا روز پنجشنبه «ماکسی مازارو» یکی از سردسته‌های هواداران افراطی تیم بوکاجونیورز را بازداشت و دیپورت کرده بود.

به گفته منابع پلیس این فرد سابقه جنایی گسترده‌ای دارد و پلیس اسپانیا او را یکی از مهمترین و خطرناک‌ترین اعضای هواداران افراطی بوکا می‌داند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد طرفدار ریور پلاته که روز جمعه بازداشت شده است وجود ندارد، تنها خبر این است که پلیس در حال آماده سازی پرونده‌های لازم برای فرستادن او به آرژانتین در اسرع وقت است.

پلیس اسپانیا چند تن از هزاران هوادار دو تیم را خطرناک تلقی کرده و برای جلوگیری از تکرار اتفاقات خشونت آمیز قبل از مسابقه رفت در بوینس آیرس که منجر به لغو بازی برگشت و سپس انتقال آن به پایتخت اسپانیا شد، اقدامات احتیاطی فراوانی را برای دیدار روز یکشنبه انجام داده است.

تصمیم جنجالی برای انتقال دیدار نهایی جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی به اروپا از سوی هر دو باشگاه، طرفداران آن و بسیاری از فوتبالی‌های آمریکایی‌های جنوبی در جهان مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. اما با وجود این مخالفت‌ها با تصمیم کونمبول، این بازی روز یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت محلی) در برنابئو برگزار خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی ۲-۲ به پایان رسیده و قرار بود دیدار برگشت روز ۲۴ نوامبر (سوم آذر) در ورزشگاه مانیومنتال برگزار شود، پس از حمله هواداران ریورپلاته به اتوبوس تیم میهمان و زخمی شدن تعدادی از بازیکنان این تیم، به تعویق افتاد.


بیشتر بخوانید:

سلب امتیاز میزبانی، جریمه هواداران ریورپلاته

تعویق چند ساعته فینال جام لیبرتادورس/حمله هواداران رقیب به اتوبوس بوکاجونیورز

پرز به دنبال وام چند صد میلیون یورویی جهت نوسازی برنابئو+عکس

بازداشت سردسته هواداران افراطی تیم بوکاجونیورز در اسپانیا


انتهای پیام/

بازداشت هوادار خطرناک ریور پلاته در اسپانیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار