ارژنی‌ها در اندیشه پیروزی بر حفاری

نمایندگان فارس و اهواز در دسته برتر فوتسال رودرروی هم قرار می‌گیرند.

ارژنی‌ها در اندیشه پیروزی بر حفاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۹ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ روز یکشنبه هجدهم آذرماه تیم ارژن شیراز در سالن شهید ابوالفتحی پذیرای حفاری اهواز است.

جایگاه دو تیم در جدول رده بندی متفاوت است؛ ارژن شیراز با ۲۰ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد و حفاری اهواز با ۲۹ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

مرتضی کشاورز بازیکن ارژن شیراز در خصوص این مسابقه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،گفت: خداروشکر بعد از بازی با اهورا یکی دو روز استراحت کردیم و بعد از اون تمرینات خیلی خوبی رو زیر نظر کادر فنی انجام دادیم وهمه بازیکن‌ها اماده بازی با حفاری هستند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید به هیچ چیزی جز برد فکر نمیکنیم و برای این هدفم می‌جنگیم، امیدوارم هواداران باز هم مارو تنها نگذارند تا با کمک اون‌ها یه برد خوب را در زمین خودمان جشن بگیریم.

مرتضی کشاورز در خصوص مصدومیت خود هم بیان کرد: بعد از گذشت دوماه که از عملی که انجام دادم میگذرد و به لطف علی دعایی مربی بدنسازی تیم به امادگی خوبی رسیده ام و دو سه روزی هم هست در تمرینات گروهی شرکت کردم و امیدوارم که هرچه زودتر بتوانم با نظر کادر فنی به تیم کمک کنم.

تیم ارژن در هفته ۱۸، با نتیجه ۳-یک مغلوب اهورا بهبهان شد و حفاری اهواز مقابل مس سونگون به تساوی ۳-۳ رسید.

دیدار رفت دو تیم جمعه ۲۶ مرداد به میزبانی اهواز برگزار شد و با تساوی یک-یک پایان یافت.
انتهای پیام/م

جدال ارژن و حفاری در لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.