مجمع عمومی جامعه صنفی تاسیسات اقامتی اردبیل برگزار شد

مجمع عمومی فوق العاده جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل در شهر سرعین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل ظهر امروز در این مجمع تصریح کرد: اداره کل در راستای توسعه صنعت گردشگری استان و در راستای تحقق شعار زمستان بیدار جهت ارتقا کمی و کیفی خدمات در کنار جامعه صنفی تاسیسات اقامتی است.

وی افزود: با توجه به اینکه اردبیل و سرعین جزو شهرهای برتر به لحاظ برخورداری از مراکز اقامتی است، اداره کل میراث فرهنگی استان به منظور پرکردن خلاهای اساسنامه اقدام به تدوین اساسنامه تیپ و ابلاغ آن به جامعه صنفی تاسیسات اقامتی کرده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: اساسنامه تیپ تدوین شده با شفاف سازی  به تمامی مشکلات و دغدغه های موجود پاسخ گفته و از این پس عملکرد مجموعه در هر شش ماه یکبار در سایت اداره کل انعکاس خواهد یافت.

فلاحی افزود: ضروری است با هدف بهبود عملکرد جامعه صنفی تاسیسات اقامتی نامزدهای مجمع برنامه های خود را به اداره کل پیشنهاد دهند.

گفتنی است در این مجمع به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزاری انتخابات به زمان دیگری موکول شد و هیئت مدیره و مدیر عامل به طرح نظرات و عملکرد خود پرداختند.

انتهای پیام/ع

تاسیسات اقامتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.