بازداشت ۷۰ نفر از جلیقه زرد‌ها در تظاهرات بلژیک

رسانه‌های خبری از بازداشت ۷۰ نفر از جلیقه زرد‌ها در تظاهراتی در بروکسل، پایتخت بلژیک خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الحدث، رسانه های خبری از بازداشت 70 نفر از جلیقه زردها در تظاهراتی در بروکسل، پایتخت بلژیک خبر دادند.

پیشتر خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داده بود معترضان فرانسوی، معروف به «جلیقه زردها» در حال عبور از مرزها هستند و قرار است تظاهراتی در کشورهای همسایه (بلژیک و هلند) برگزار شود. طبق اعلام این رسانه صدها نفر از افسران پلیس امروز شنبه در بروکسل در حالت آماده باش قرار دارند؛ جایی که جلیقه زردها هفته گذشته با پلیس درگیر شدند.

از سوی دیگر، وزارت کشور فرانسه از بازداشت 575 نفر از جلیقه زردها از صبح امروز خبر داد. همچنین طبق اعلام رسانه ها، هزاران نفر از معترضان خود را به قلب پاریس رسانده اند.

پلیس فرانسه نیز خیابانهای منتهی به میدان «کنکورد» در پاریس را مسدود کرده است. رسانه های فرانسه از احتمال برکناری برخی مسئولان دولتی فرانسه نیز خبر می دهند.

همچنین بیش از هزار نفر از جلیقه زردها در شهر «مارسی» دست به اعتراض زده اند. پلیس تلاش دارد تا با ماشین های آب پاش معترضان را متفرق کند.

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد پلیس فرانسه با باتون به سمت معترضان در مرکز پاریس یورش می برد. اسکای نیوز نیز از بیهوش شدن شماری از معترضان در پاریس در نتیجه استفاده نیروهای امنیتی از بمب های گازی خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار