نقش پلیس در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی

پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی جامعه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران در نشست با فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ماموریت‌های خطیر نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف برقراری نظم و امنیت در کشور، گفت: صدا وسیما و رسانه‌ها زبان گویا و بلند گوی نیروی انتظامی در عرصه نظم و امنیت هستند.

وی با اشاره به وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه و جنگ نرم دشمن در این حوزه، افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز مازندران با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در حوزه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، گفت: تعامل و همکاری نزدیک بین پلیس و صدا وسیما نقش موثری در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

ابراهیمی مسئولیت پذیری و انضباط اجتماعی را راهبرد مشترک صدا وسیما و نیروی انتظامی دانست و افزود: تهیه و تولید برنامه‌های مشترک تلویزیونی و رادیویی با هدف پیشگیری اجتماعی گام موثری در این راستا خواهد بود.

وی از آمادگی صدا وسیمای مرکز مازندران برای همکاری همه حانبه با فرماندهی انتظامی استان در راستای ارتقاء احساس امنیت در سطح جامعه خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب جدید مدیرکل صدا وسیمای مرکز مازندران، گفت: باید با اعتماد سازی و جلب مشارکت‌های مردمی نسبت به اهداف سازمانی گام برداشت.

وی مردم را مهم‌ترین مولفه قدرت نظام برشمرد و افزود: بی شک تعامل و همکاری مردم و سازمان‌ها و دستگاه‌ها با پلیس، نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء امنیت عمومی جامعه دارد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ظرفیت صدا وسیما با توجه به تاثیر و نفوذ رسانه در سوق دادن افکار عمومی جامعه، رسانه را مهمترین پل ارتباطی مردم با پلیس برشمرد و گفت: پیشگیری از وقوع جرم و ارتقاء احساس امنیت حوزه مشترک رسانه و پلیس است.

سردار میرفیضی با تاکید بر نقش هنر و رسانه در آگاهسازی عمومی، اطلاع رسانی و آموزش همگانی در کاهش و پیشگیری اجتماعی از جرم، افزود: باید از ظرفیت هنر و رسانه در پیشگیری اجتماعی استفاده کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات دشمنان نظام در حوزه جنگ نرم و القاء یاس و ناامیدی در بین مردم و مسئولان و دامن زدن به برخی مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه به نقش صدا وسیما در این حوزه اشاره کرد و گفت: صدا سیما با تهیه و تولید برنامه‌های مختلف نقش مهمی در امید آفرینی بین مردم و در جامعه دارد.

انتهای پیام/ م

کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی جامعه با همکاری پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار