روز‌های خوب نکونام همراه با نساجی/ تقویت تیمی در دستور کار قرار می‌گیرد

تقویت خط حمله تیم فوتبال نساجی مازندران در نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی در دستور کار کادر فنی تیم قرار گرفت.

روز های خوب نکونام همراه با نساجی/تقویت تیمی در دستور کار قرار می گیردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نساجی مازندران در آخرین دیدار خود برابر تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به پیروزی رسید. این تیم در حالی به مصاف شاگردان جلالی رفت که در 2 قسمت خط حمله و خط دفاعی دچار کمبود بود.

جواد نکونام همچنین درباره با این موضوع اعلام کرده بود که محمد عباس زاده و محمد مهدی نظری، رحمان جعفری و همچنین علی شجاعی از غایبان این تیم در خط حمله و همچنین حامد شیری تنها غایب این تیم در خط دفاعی است.

همچنین قرار است تا تیم فوتبال نساجی مازندران از 2 هفته مانده به نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی بازیکنان مد نظر خود را که پیش از این در طول نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشورمان زیر نظر نکونام تست شده بودند تا را بار دیگر مورد بررسی قرار داده تا آمادگی کافی برای حضور در نیمکت تیم فوتبال نساجی را داشته باشند.

نساجی مازندران در فصل  هجدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان توانسته 16 امتیاز از 15 دیدار برگزار شده این تیم کسب کند و در جایگاه نهم قرار بگیرد و بی شک جذب مهاجم و تقویت تیم نکونام سبب خواهد شد تا نماینده مازندران در نیم فصل دوم توانایی حضور در نیمه بالایی جدول لیگ برتر فوتبال را داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

نساجی بدون مهاجم مقابل پیکان

پیروزی پر گل آبی پوشان پایتخت در رشت/ تساوی ماشین سازان و پدیده ای‌ها در مشهد

حمودی: بدشانسی گریبانگیر تیم پیکان شده است/ شیعی تصمیمی به نفع باشگاه می گیرد


انتهای پیام/

تیم فوتبال نساجی مازندران بازیکن جذب می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
حضور یک مربی استقلالی دیگر،درود بر تو
آخرین اخبار