پیامک‌های دریافتی 97/09/17

به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

2708...0905:  چرا اکثر پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان از بین رشته علوم انسانی است پس رشته های تجربی و ریاضی چی؟!

 

3503...0916: چرا به کارگیری نیروهای حق التدریس و مربیان پیش دبستانی و مهد کودک ها و آموزشیاران نهضت سواد آموزان آموزش وپرورش ارطریق آزمون صورت نمی گیرد تا نارضایتی ایجاد نکند؟!

 

0868...0911: با اینکه انبار ایران خودرو پر شده از سمند و خودروهای تولید شده چرا سایت فروش شرکت باز نمی شود؟ چرا دولت دخالت نمی کند؟ فقط دلال ها سود سرشار می برند؟

 

0698...0912:وحید اکبری مقدم هستم که سال پیش پژو ۲۰۰۸ ثبت نام کردم الان یک سال و چند ماه هست خودرو بهم تحویل نمی دهند و وقتی به شرکت ایران خودرو مراجعه کردم اصلا راه نمی دهند و داخل یک میز دم در گذاشتن وقت نامه می گیره ثبت می کند که الان ۸ ماه هست که یک نامه نوشته هم خودم هم از طرف بنیاد شهید که باهام مساعدت کنند ولی تا الان هیچ جوابی روی نامه من داده نشده و ۶۰ میلیون از من گرفتند و جواب گو نیستند. سال پیش ماشین مزدا داشتم فروختم و ۲۰۰۸ ثبت نام کردم نه وسیله دارم نه می توانم با این گرانی تهیه کنم نه ایران خودرو بهم تحویل می دهد سال پیش مزدا ۶۵ فروختم امسال شده ۱۶۰ .الان باید چیکار کنیم .می خواهند قیمت های خودرو را افزایش بدهند ما که از سررسید موعد تحویلمان گذشته خدا را خوش نمیاد که افزایش قیمت به ما بخورد اگرم بخواهیم اعتراض کنیم مثل سوابق قبلیشون می گویند داریم سود می دیم بهتون .خواهشن پیگیری کنید ممنون میشم . وحید اکبری مقدم از تهران

 

0136...0916: حدود 2 سال قبل کمک هزینه درمان ما معلولین بازنشسته نیروهای مسلح را به بهانه اینکه سرطانی نیستیم قطع کرده اند و چندین مرتبه از شما جهت عدم پیگیری خواهش کردیم, مجددا نیز خواهش می کنیم پیگیر باشید آیا گناهمان این است که مشکلمون سرطانی نیست

 

0491...0918: لطفا فکری به حال تاکسی های فرسوده کنید تاکسی های ما قابل کارکردن نیستند به گوش مسئولان برسانید لطفا.

 

8189...0918:  اسدی هستم از کرمانشاه عضو مسکن  700واحدی چشمه سفید از سال   90تا حالا ولی واگذار نکردند.  تو را به خدا شما پیگری بکنید.

 

4084...0921: لطفا دفاتر کاریابی در سطح تهران را پیگیری کنید. چون همشون کلاهبرداری می کنند. داخل دیوار و روزنامه میزنند انواع کار وقتی زنگ میزنیم می گویند که پول بدهید برای ثبت نام و  هشتاد هزار تومان میگیرند و تا ثبت نام تمام شد دیگه معرفی نمیکنند یا به جاهای پرت معرفی می کنند. بعد از چند روز جواب تلفن نمی دهند.

 

4153...0912: در رابطه با رجیستر کردن گوشی در سایت همتا می باشد علیرغم اینکه حدود دو ماه است که گوشی خود را در سایت مذکور رجیستر کرده ام و پیگیری های مکرر ولی گوشی همچنان غیر قابل استفاده و خاموش می باشد با شماره پرونده ۴۲۰۴۴۴

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار