تعویض هواپیمای تیم ملی فوتبال در دقیقه ۹۰

شرکت هواپیمایی که در گذشته خدمات و پروازهای اختصاصی خود را به تيم ملی اختصاص داده بود از ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال امتناع ورزيده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حسینی مدیر رسانه ای تيم ملی فوتبال گفت: اردوی پايانی تيم ملی در کشور قطر و کمپ اسپایر برگزار می شود و ملی پوشان 26 آذر ماه تهران را به مقصد قطر برای برگزاری اردوی نهایی ترک خواهند کرد. در اين اردو سه ديدار برابر قطر، لبنان و فلسطین پیش بینی شده و پس از برگزاری اين اردو، تیم ملی 12 دی ماه دوحه را به مقصد ابوظبی ترک خواهد کرد.

وی همچنین اظهار کرد: در روزهای مهم و حساسی که تيم ملی فوتبال ایران خود را برای رقابت های مهم جام ملت های آسیا و حضوری پرقدرت در اين مسابقات آماده می کند، شرکت هواپیمایی که در گذشته خدمات و پروازهای اختصاصی خود را به تيم ملی اختصاص داده بود این اقدام را متوقف کرده و از ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال امتناع ورزيده است.

حسینی در ادامه افزود: در اين راه فدراسیون فوتبال با توجه به حساسیت اين مسابقات و لزوم عزيمت اعضای تيم ملی به کشورهای قطر و امارات با پرواز چارتر در حال رایزنی با سایر شرکت های هواپيمایی است.


بیشتر بخوانید: 

کی روش: بیانات رهبر انقلاب درباره تیم ملی فوتبال برای ما قوت قلب است

غیبت کاپیتان‌ها در تمرین امروز/ جلسه کی‌روش و تاج برگزار شد +تصاویر

قرارداد کی روش تمدید شد/ 4 شرط بزرگ سرمربی پرتغالی


انتهای پیام/

برنامه تیم ملی فوتبال در قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار