عنوان ششمی ایران در هندبال بانوان آسیا با حضور هندبالیست های لارستانی

بانوان فارسی، عنوان ششم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا را بدست آوردند.

عنوان ششمی ایران در هندبال بانوان آسیا با حضور هندبالیست های لارستانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در دیدار برای عنوان پنجم و ششمی رقابت‌های هندبال بانوان قهرمانی آسیا، تیم ایران به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه نزدیک ۳۰-۲۴ مغلوب حریف شد تا با کسب مقام ششمی، این مسابقات را به پایان ببرد.

شیدا فلاحی کاپیتان فارسی تیم ملی هندبال بانوان گفت: بازی خوبی را جلو استرالیا به نمایش گذاشتیم و در دقایقی حتی نتیجه مسابقه نزدیک پیش رفت، اما حیف که شکست خوردیم و با وجود تلاش همه بازیکنان ششم شدیم.

فلاحی بیان کرد: حیف تیم ملی بانوان هست که برای آن برنامه ریزی دقیقی صورت نمی‌گیرد، چون پتانسیل تیم ایران بالا هست و تنها با یک برنامه دقیق می‌تواند در مسابقات قهرمانی آسیا روی سکو برود.

کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان افزود: إن شااله روز یکشنبه ۱۸ آذرماه به کشور باز خواهیم گشت تا بازیکنان روانه تیم‌های باشگاهی خود شوند و لیگ برتر هندبال دوباره از سر گرفته شود.

تیم ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها با تیم‌های استرالیا، ژاپن، قزاقستان و نیوزیلند همگروه بود که حاصل آن سه شکست و یک پیروزی بود.

بانوان هندبالیست ایران در مرحله دوم تیم هنگ کنگ را مغلوب کردند و برای کسب مقام پنجم و ششم به مصاف تیم استرالیا رفت که در این بازی ناکام بودند.

در تیم اعزامی ایران فاطمه خلیلی، شیدا فلاحی، مژگان قهرمانی، مینا وطن دوست، شقایق با پیری، ساناز رجبی، فاطمه موسوی و زهرا فقیهی عضو تیم شهیدچمران لارستان هستند که از این اسامی شیدا فلاحی، زهرا فقیهی استان فارسی محسوب می‌شوند.

در سابقه حضور تیم هندبال بانوان کشورمان در آسیا، عنوان ششم بهترین رتبه ثبت شده می‌باشد که در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ به دست آمده است.

هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا در کوماماتو ژاپن برگزار شد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.