فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور:

2 سارق لوازم خودرو و 3 مالخر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری 2 سارق لوازم داخل خودرو‌های سبک و سنگین و 3 مالخر در نیشابور خبر داد.

2 سارق لوازم خودرو و 3 مالخر دستگیر شدندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سرهنگ حسین دهقان پور فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو آنان در مناطقی از سطح شهر نیشابور، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌ها به فردی سابقه دار مظنون و اورا تحت نظر گرفتند، افزود: مأموران با کسب ادله کافی در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر کرده و جهت انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به اعتراف متهم به ۱۴ فقره سرقت لوازم داخل خودرو‌های سبک و سنگین با همکاری یک نفر دیگر، ادامه داد: همدست این متهم توسط پلیس در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

دهقان پور گفت: ۳ مالخر در این زمینه دستگیر و همراه متهمان اموال مسروقه پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود:شهروندان از گذاشتن وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل خودرو در زمان پارک جداً خودداری کنند و با عمل به توصیه‌های پلیس، زمینه ارتکاب جرایم را از سارقان سلب نمایند.

انتهای پیام //ف. ش
 

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در نیشابور

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار