با تمام قوا برای اجرای طرح راهداری زمستانی آماده ایم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی برای اجرای طرح راهداری زمستانی در خور شان مردم با تمام قوا اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دیدار با فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی افزود: این اداره کل با ۶۸ اکیپ ثابت و سیار شامل ۳۲ اکیپ ثابت و ۳۶ اکیپ سیار که در تمام محور‌های مهم بویژه گردنه‌های برف گیر مستقر شده اند و ۵۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری و حدود ۷۰۰ نفر پرسنل آمادگی کامل و صد در صدی برای بارندگی‌های زمستانی را دارد و تعداد ۲۰ دستگاه نمک پاش مکانیزه در سطح استان کار نمک پاشی را بدون دخالت انسان انجام میدهند و امسال یک دستگاه برف خور جدید نیز به ماشین آلات راهداری استان اضافه شده است.

شکری ضمن اشاره به کاهش ۷ درصدی تلفات جاده‌ای در استان گفت: در بحث حذف نقاط پر حادثه استان ۴۴ نقطه شناسایی شده است که ۶ نقطه به طور کامل حذف شده و بقیه نقاط نیز آشکارسازی و ایمن سازی شده اند.

وی با تقدیر از تعاملات سازنده با مجموعه انتظامی در مدیریت اعتراضات صنفی برخی رانندگان یادآور شد:با تمهیدات اندیشیده شده و‌تدابیر دولت در احقاق مطالبات رانندگان در حال حاضر شاهد فعالیت مستمر در این بخش هستیم بطوریکه تعداد بارنامه‌های صادره روزانه به ایام پیش از آغاز اعتراضات رسیده است.

در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تقدیر از تعاملات بین دو نهاد در برقراری تردد‌های ایمنی جاده‌ای عنوان کرد: این تعاملات می‌بایست در زمان پیک امور و همچنین وقوع بحران‌ها بیش از پیش نمود کند.

سردار خرم نیا یادآور شد: اشرافیت مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای استان بر تمام امور راهداری وحمل و نقلی و همچنین نحوه مدیریت آن قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ایمنی را اولویت اصلی سفر‌های جاده‌ای دانست و گفت: آموزش حرف اول را در این زمینه می‌زند و استفاده از تجهیزات هوشمند تردد‌های جاده‌ای نیز تاثیربسزایی در برقراری آن دارد و‌خوشبختانه اقدامات بسیار مطلوبی در این ارتباط توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شدهاست.

سردار خرم نیا با تاکید بر بهره مندی از مطالعات و پژوهش‌های نخبگان در بهش ایمنی جاده‌ای افزود: نباید در اینخصوص از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و پژوهش‌های صورت گرفته غفلت کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی زیبایی جسم و حاشیه راه را مورد تاکید قرار داد و گفت: این امر هم در ایمنی وهم مباحث گردشگری بسیا حایز اهمیت است.
 
انتهای پیام/
 

 

دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با فرمانده انتظامی استان

برچسب ها: راه ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.