بازگشایی ۱۵ جاده روستای شهرستان پاوه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه گفت : با تلاش پرسنل راهداری جاده ۱۵ روستای این شهرستان با جمعیتی حدود ۶ هزار نفر که بر اثر بارش سنگین برف با مرکز این شهرستان قطع شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ابراهیم شهریاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه گفت : بارش سنگین برف از چهارشنبه هفته گذشته در شهرستان پاوه آغاز شده و تا امروز ادامه داشت.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در سه راهی شهدا یک متر و در گردنه سریاس ۲۰ سانتی متر است، گفت: همکاران ما در این محور‌ها مشغول نمک پاشی و یخ زدائی هستند.

شهریاری افزود: هم اکنون چهار اکیپ راهداری به استعداد ۳۵ نفر با استفاده از ۲۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محور‌های مختلف و راه‌های ارتباطی شهرستان پاوه مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: تمامی راه‌های ارتباطی شهرستان هم اکنون باز و تردد در آن‌ها جریان دارد، اما مسافران محور‌های نوسود به نودشه و به هانی گرمله، کیمنه، بیدرواس و دزآور حتما مجهز به زنجیر چرخ و لباس‌های گرم باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه افزود: بارش‌های اخیر این شهرستان بیش از ۳۵ میلیارد ریال به ابنیه فنی جاده ها، پل‌ها و شانه جاده‌ها خسارت وارد کرده است.

 

 

انتهای پیام/د

تمامی راه‌های ارتباطی شهرستان پاوه هم اکنون باز و تردد در آن‌ها جریان دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار