کارکنان خرید خدمت بهزیستی گلستان ۶ ماه حقوق نگرفتند

برخی از کارکنان خرید خدمات بخش اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی گلستان خواستار بررسی و پیگیری وضعیت حقوقی خود شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، تعدادی از   کارکنان خرید خدمات بخش اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی گلستان طی تماس تلفنی با  باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کردند: از خردادماه ۹۷ تاکنون حقوقی دریافت نکردند و این وضع برایشان مشکلات متعددی ایجاد کرده است.

در میان تماس گیرندگان از شهر‌های گنبدکاووس، علی آباد کتول، گرگان و کردکوی بودند که خواستار تسریع در پرداخت حقوق و مزایای خود شدند.

طی تماس تلفنی خبرنگار ما با اداره کل بهزیستی گلستان، مریم معصومی معاون امور اجتماعی بهزیستی گلستان در این باره گفت: این موضوع مورد تایید است و تعداد نیرو‌هایی که حقوق دریافت نکردند ۵۵ نفر هستند.

وی افزود: این موضوع یکی از دغدغه‌های ماست و تمام تلاش خود را برای پرداخت حقوق کارکنان، به کار خواهیم بست.

وی ادامه داد: طی روز‌های آتی مسئولان دستگاه‌های نظارت کشوری به استان خواهند آمد و این موضوع در نشستی که برگزار می‌شود رسیدگی خواهد شد.

گفته می‌شود: مشکل پرداخت حقوق این افراد به علت نقص در پرونده شرکت مورد مناقصه بوده که به دلیل اشکالات اداری مناقصه باید مجدد برگزار شود.

میرفندرسکی قائم مقام بهزیستی گلستان هم در این باره گفت: برای پرداخت پول مشکلی وجود ندارد و منابع آن موجود است و ما در حال رایزنی و اقدام برای حل مشکل هستیم.
 
انتهای پیام/م
 

حقوق نگرفتن کارکنان خرید خدمتی بهزیستی گلستان

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.