ویدئوی جنجالی عربستان علیه ایران و قطر + فیلم

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن شماری از دانش‌آموزان سعودی مشغول فراگیری اطلاعاتی از کشورهای منطقه مثل ایران و قطر هستند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران قطری توئیتر به یک ویدئو از دانش‌آموزان سعودی که در حال آموزش این هستند که کشورهایی مثل ایران و قطر حامی تروریسم هستند واکنش نشان دادند و گفتند «خطرناک» است که عربستان در حال تربیت نسلی متنفر و متخاصم است.

به تازگی ویدئویی در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده که در آن شماری از دانش‌آموزان سعودی مشغول فراگیری اطلاعاتی از کشورهای منطقه مثل ایران و قطر هستند.

در این ویدئو دیده می‌شود که دو دانش‌آموز مشغول توضیح عکس‌نوشته‌هایی درباره ایران، گروه اخوان‌المسلمین، قطر و برخی امور دیگر در منطقه هستند.

یکی از دانش‌آموزان برای دیگران، عکس‌نوشته‌ای درباره ایران را توضیح می‌دهد که روی نوشته شده «منبع اول تروریسم جهانی» و در ادامه قطر را حامی گروه اخوان‌المسلمین معرفی و آن را نیز حامی تروریسم معرفی و شبکه الجزیره این کشور را «خبیث» توصیف می‌کند.

این دانش‌آموز سعودی اخوان المسلمین را که در مصر، یمن، سوریه، کویت، اردن و برخی کشورهای دیگر فعال است و البته شاخه‌های آن با شاخه مصر تفاوت‌هایی دارند، گروه تروریستی معرفی می‌کند و می‌گوید که عربستان، مصر و امارات و برخی کشورهای دیگر این گروه را تروریستی می‌دانند.

کاربران قطری به این اهانت دانش‌آموزان سعودی واکنش نشان داده‌اند. «خالد جاسم» از مجریان تلویزیون قطر و خبرنگاران سابق شبکه الجزیره نوشت که «مسئولان عربستان سعودی تلاش می‌کنند ادبیات دشمنی یا قطر و مردم آن و تنفر از آنان را به شکل آشکار و تهوع‌آوری نهادینه کنند».


بیشتر بخوانید: بی محلی به بن سلمان حین گرفتن عکس یادگاری سران گروه بیست + فیلم 


انتهای پیام/
 

آموزش خشونت به دانش آموزان عربستانی + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
لعنت به سعودی هاا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
آل سعود مورد لعن همه دنیاست. همجای دنیا خرابکاری میکنه آمریکا هم حمایت اما آل سعود باید بداند در حال سقوط و نابودی است نشان به آن نشان که آبروی نداشته شان را اربابانش زیر سوال بردند.
Iran (Islamic Republic of)
. ناشناس @
۰۸:۴۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
سلام ال سعود وامارات مصداق بارز فتنه هستند که انشاالله بهمین زودیها این فتنه بزرگ اسلام از صفحه روزگار محو خواهد شد انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۲۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
آمریکا و اسرائیل دشمن ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا واسراییل که چنین رژیمهای مستبد ودیکتاتور وجنایتکاری را روی کار میاورد وتمام ثروتهای مسلمانان وکشورهای منطقه را غارت میکند ،وخود را مهد دموکراسی دروغین مینامد ،،البته در عربستان قبیله ای بیابانگرد بیش نیستند که بر ملت ومملکتی با حمایت امریکای جنایتکار مسلط شده ومنابع ارزشمند انها را غارت کرده وبجای ان سلاح میدهند ودهها هزار مستاشار با حقوقهای دهها هزار دلاری ، صادر میکنند به ان کشور تا هر چه بیشتر وابسته شوند ،،،مرگ بر انگل استان مرگ بر اسراییل این غده متعفن سرطانی ومرگ بر اربابشان امریکای جنایتکار شیطان بزرگ ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
ريشه خباثت و خونخواري از اين انگل صفتان تعجب آور نبايد باشه ضمناً كافر همه را به كيش خود پندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
لعنت بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
خاک... آل سعود
آخرین اخبار