حسینی‌منش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

نصب کاتالیست بر روی خودرو‌های قدیمی اجباری است/ صدور گواهی معاینه‌فنی برای بیش از یک میلیون خودرو سبک در سال ۹۷

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: یک میلیون و ۲۴۰ هزار خودرو سبک از آغاز سال ۹۷ تاکنون، معاینه فنی دریافت کردند.

نصب کاتالیست بر روی تمام خودرو‌های قدیمی اجباری است/ صدور گواهی معاینه‌فنی برای بیش از یک میلیون خودرو سبک در سال ۹۷سید نواب حسینی منش مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تعداد خودروهای سبکی که معاینه‌فنی دریافت کردند، اظهار کرد: طی ۸ ماه گذشته یک میلیون و ۲۴۰ هزار خودرو سبک معاینه فنی دریافت کردند که این آمار نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه خودرو‌های سال ۸۲ به بعد براساس قانون سازمان حفاظت محیط زیست به استاندارد Euro۲ ارتقاء پیدا کردند، افزود: نصب کاتالیست برای همه خودرو‌های قدیمی اجباری است و قیمت آن بر اساس حجم موتور خودرو متفاوت است.

بیشتر بخوانید: ۲۶ درصد خودرو‌ها در معاینه فنی مجدد رد شدند

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران درخصوص خودرو‌های کاربراتوری گفت: خودرو‌های تولید شده پیش از سال ۸۲ اکثرا کاربراتوری هستند و هیچ محدودیتی برای این خودرو‌ها وجود ندارد و مالکان این خودرو‌ها می‌توانند برای معاینه فنی اقدام کنند.

حسینی منش بیان کرد: شهروندان با مشاهده خودرو‌های دودزا به ویژه اتوبوس‌های شرکت واحد می‌توانند گزارش خود را به سامانه ۱۸۸۸ اعلام کنند و ما نیز با مشارکت پلیس این خودرو‌ها را کنترل و بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: تاکنون حدود ۹۰ گزارش از سوی شهروندان به این سامانه اعلام شده که ۳۰ مورد از آن‌ها پیگیری و با این موارد برخورد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
خودروها رو ولش نصب فیلتر دوده رو گازوئیل سوزا از همه واجبتره
آخرین اخبار