دبیر مسابقات قرآن وعترت رسانه ملی در یزد خبرداد؛

برگزاری مرحله اول پانزدهمین دوره مسابقات قرآن وعترت رسانه ملی در یزد

دبیر پانزدهمین دوره مسابقات قرآن وعترت رسانه ملی در یزد گفت: این مسابقات با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد گسترش فرهنگ قرآنی در میان کارکنان صدا وسیما وخانواده‌های آن‌ها در یزد برگزار شد.

برگزاری مرحله اول پانزدهمین دوره مسابقات قرآن وعترت رسانه ملی در یزدفلاح زاده دبیر پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: ایجاد زمینه مناسب برای انس هرچه بیشتر با قرآن و معارف اسلامی و ارتقای سطح معلومات و آموزه‌های قرآنی، زمینه‌سازی برای شناسایی، جذب، رشد و هدایت استعداد‌های قرآنی بین کارکنان شاغل و بازنشسته سازمان از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

فلاح زاده افزود: برگزاری چنین مسابقاتی بین همکاران رسانه ملی می‌تواند حرکتی بی‌نظیر در راستای احیای فرهنگ اسلامی در بین آنان و توجه هرچه بیشتر به مفاهیم و معارف عظیم قرآن باشد چنانچه فراگیری قرآن کریم و آشنایی و انس با مفاهیم نورانی آن از مهم‌ترین ضرورت‌های فرهنگی، دینی به شمار می‌رود.

وی اظهارداشت:در این مرحله از مسابقات متقاضیان در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن (کتبی) به رقابت پرداخته و شرکت کنندگان بخش‌های جنبی از جمله فضای مجازی، پژوهش، تذهیب، وله‌های صوتی و تصویری، نقاشی و کلاژ نیز آثار خود را باید به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/ ا

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن وعترت رسانه ملی در یزدبرگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار