در هر دو نیمه دو تیم خوب درگیر شدند

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در هر دو نیمه دو تیم خوب درگیر شدند و ما می‌دانستیم هر کس خوب ظاهر می‌شود، بهتر نتیجه می‌گیرد، هر دو تیم سعی کردند که کمتر اشتباه کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان شامگاه یک شنبه پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرار نبود که اینجا باشم بلکه قرار بود رهبر و سرمربی ما اینجا باشد اما متأسفانه شرایطی به وجود آمد و به خاطر اینکه در فوتبال ایران سیرکی به وجود آمده، ایشان نمی‌خواست در این سیرک شرکت کند. ما باید خیلی چیزها را آنالیز کنیم.

وی افزود: امروز بازی و هواداران پرشور ما را دیدید که تا آخر کمک تیم کردند و به همین دلیل هر دو تیم خوب جنگیدند و من فکر می‌کنم فوتبال ایران به اینگونه مسائلو این هواداران پرشور احتیاج دارد.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان داشت: در هر دو نیمه دو تیم خوب درگیر شدند و ما می‌دانستیم هر کس خوب ظاهر می‌شود، بهتر نتیجه می‌گیرد، هر دو تیم سعی کردند که کمتر اشتباه کنند.

وی ادامه داد: ما در نیمه دوم توانستیم به گل برسیم اما در نهایت یک پنالتی گرفته شد که توپ به دست بازیکن خورد اما امیدوارم که قبلش یک آنالیز شود و ببیند که این درست است یا نه.

تکسیرا تصریح کرد: این موضوع چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند؛ هواداران ما همیشه چه داخل خانه و چه بیرون ما را حمایت کرده‌اند و ما همیشه با تمام وجود می‌جنگیم.

وی درباره تشبیه این موضوع به سیرک و اینکه با توجه به رفاقت قلعه‌نویی و برانکو، با مطرح کردن این موضوع اختلاف برانکو با قلعه‌نویی را بیشتر می‌کنید، گفت: واژه سیرک را اکنون از من شنیدید و قبلاً خودتان آن را دیده‌اید پس جواب خودتان را می‌دهید. مربی ما ناراحت است پس بیایید این موضوع را از ریشه پاک بکنیم و این مشکلات را حل بکنید؛ همه با هم باید مشکلات را حل بکنند.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اعتراض به خبرنگاری که نسبت به لفظ سیرک اعتراض کرد، تصریح کرد: من اصلا بحثی درباره اینکه کنفرانس خبری سیرک است، نگفتم. شما اشتباه متوجه شدید، ما اینجا هستیم برای احترام گذاشتن به اهالی رسانه، ما تنها به خاطر احترام به اهالی رسانه آمده‌ایم.

وی اضافه کرد: بعد از اینکه ما گل را زدیم، نه بخاطر اینکه بازیکنان یا سرمربی بخواهند اتفاقی بیفتد، تیم حریف نیز به دنبال گلزنی بود، بنابراین مهاجم دیگری اضافه کرد و باعث شد که تیم ما عقب‌نشینی کند، این مشکلی است که باید درباره آن بررسی کنیم و بهتر شویم. این پیغامی است که همیشه مربی ما به بچه‌ها گفته است، ما می‌خواهیم سپاهان این کار را انجام دهد و بازیکنان بعد از به ثمر رساندن گل، به دنبال گل‌های بعدی باشد.

تکسیرا درباره اخراج کیروش از بازی و اینکه آیا او در این باره با این بازیکن صحبت کرده یا خیر، تصریح کرد: ما به کیروش گفته بودیم که با هیچ کس صحبت نکند و درگیر نشود اما در بازی‌های حساسی که دربی ایران است، گاهی خون بازیکن به جوش آید چراکه هدف بردن است، این امر باعث می‌شود که بازیکن کنترل خود را از دست دهد اما درباره این موضوع هنوز با او صحبت نکرده‌ام.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.