رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلستان:

عاشورا مانع فراموشی خط فتنه می‌شود/ کسانی که رفع حصر را مطرح می‌کنند غیرت سیاسی انقلابی ندارند

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: اگر بناست ما جریان فتنه را فراموش کنیم باید به این حقیقت اعتراف کنیم که اگر بتوانیم عاشورا را فراموش کنیم، می‌توانیم خط فتنه را به فراموشی بسپاریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام احمدرضا احمدی عصر امروز در جلسه اعضای ستاد گرامیداشت یوم الله ۹ دی استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه برخی در داخل نظام می‌خواهند که ۹ دی رفته رفته به خاموشی بگراید و پایان بپذیرد برخی از نمایندگان و برخی از مسئولان بحث آشتی کنان و رفع حصر را همچنان مطرح می‌کنند که این نشان می‌دهد غیرت سیاسی، انقلابی و معرفت سیاسی و انقلابی ندارند.

وی با اشاره به ضرورت پرداختن به فلسفه یوم الله ۹ دی تصریح کرد: برخی اعتقاد دارند که ۹ دی واقعه‌ای بود که تمام شد و دو جریان و تفکر سیاسی در راستای یک انتخابات قرار داشتند و یک اقدام بخرادنه یا نابخردانه‌ای بوده که تمام شد، این عده اعتقاد دارند که باید ۹ دی را ضمن احترام به همه قضایایی که افتاد کنار گذاشت و تمام کرد حتی به مقام معظم رهبری فشار آوردند که این موضوع را تمام کنید.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: اگر ۹ دی نیاز است باید در گرامیداشت و پرداختن به فلسفه وجودی آن همت قوی بداریم و اگر مورد نیاز نیست باید تکلیف‌مان را روشن کنیم.

احمدی با بیان اینکه جریان کفر و ایمان و حق و باطل از اول خلقت تاکنون و تا ایام ظهور ادامه دارد، افزود: اگر بناست ما جریان فتنه را فراموش کنیم باید به این حقیقت اعتراف کنیم که اگر بتوانیم عاشورا را فراموش کنیم می‌توانیم خط فتنه را هم فراموش کنیم اگر حادثه کربلا فراموش شدنی است می‌توان جریانی که در مسیر بن بست قرار دادن انقلاب اسلامی بود را نیز فراموش کرد.

وی با طرح این سوال که به لحاظ منطقی و عقلانی آیا می‌شود عاشورا را فراموش کرد، ابراز کرد: آیا کسی جرات دارد بگوید که عاشورا، حادثه بین بنی‌امیه و بنی‌هاشم بوده و ۱۴۰۰ سال از آن گذشته است و نباید به آن بپردازیم و برای آن مراسم بگیریم، آیا می‌شود این را به عنوان یک فرضیه به اثبات رساند که عاشورا ضرورتی ندارد؟ اگر کسی بتواند برای ما این را اثبات کند که عاشورا را فیصله دهیم قطعاً جریان فتنه ۸۸ را فیصله می‌دهیم.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه کربلا و عاشورا الگوی تمام نمای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: هر آنچه در مسیر انقلاب بایستد، یزیدی است و هر کس در مقابل انقلاب اسلامی قد علم کند الگو و پرچم او یزیدی است و هرکس انقلاب را یاری کند، علم و پرچم و بیرق او عاشورا و کربلاست.

احمدی ادامه داد: ما با این منطق که عاشورا را نمی‌توان فیصله داد نمی‌توانیم جریانات باطل از جمله فتنه ۸۸ را فراموش کنیم، فتنه ۸۸ هیچگاه فراموش نمی‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت تمییز دادن افراد انقلابی با جریان لیبرالی و سکولار ابراز کرد: جریان لیبرال، سکولار و اندیشه باطل ایسم‌های دیگر که در برابر «ولی» ایستادند این‌ها پایان ناپذیرند وظیفه ما شناختِ جریانات باطل، مقاومت، ایستادگی و مبارزه کردن تا فتح و پیروزی است.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت:ما در پیچ تاریخی قرار داریم دشمن با همه اراده به میدان آمده است و در این راستا برنامه و نقشه دارد که انقلاب اسلامی را به بن بست برسانند و زمین گیر کند و در این راه با کسی تعارف ندارد، ما برای بقای انقلاب اسلامی باید از همه اراده و توان مادی و معنوی استفاده کنیم.

احمدی با تاکید بر اینکه حتماً باید حماسه ۹ دی را با عظمت و پرشورتر از همه ایام برگزار کنیم بر ضرورت اجرای ایم مهم با نگاه و توان انقلابی تاکید کرد و افزود: جامعه باید از طریق بصیرت افزایی نسبت به واقعه ۹ دی آگاه شود، نسلی که امام، انقلاب، جبهه و شهدا را ندیده و حس نکرده است باید با این اتفاقات آشنا شود.

وی ابراز کرد: متاسفانه برخی در داخل نظام می‌خواهند که ۹ دی رفته رفته به خاموشی بگراید و پایان بپذیرد برخی از نمایندگان و برخی از مسئولان بحث آشتی کنان و رفع حصر را همچنان مطرح می‌کنند که این نشان می‌دهد غیرت سیاسی، انقلابی و معرفت سیاسی و انقلابی ندارند.
رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه‌ها، صدا و سیما و هنرمندان باید مگو‌های فتنه ۸۸ را بیان کنند که نظام دلایلی آن را بازگو نکرده است.

احمدی با اشاره به اینکه صداوسیما باید از روایتگران فتنه ۸۸ حمایت کنند، گفت: باید زوایای فتنه ۸۸ برای نسل جوان و جامعه بازگو شود حتی نسلی که از خاندان مذهبی هستند شاید اطلاعات شان در این باره کم است باید بدانند که در فتنه ۸۸ مسجد آتش زدند، قرآن آتش زدند و به عاشورا اهانت کردند.

وی از مسوولان خواست هرکس به سهم خودش نسبت به نحوی با جدیت تمام موضوع ۹ دی را پیگیر و در دستور کار قرار دهند و این مهم را جزو مسئله زندگی انقلابی خودشان قرار دهند.
 
انتهای پیام/م
 

صحبت های حجت الاسلام احمدرضا احمدی در جلسه  ستاد گرامیداشت یوم الله ۹ دی

منبع: فارس

برچسب ها: سخن بزرگان ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.