با عاملان ساخت و ساز غیر قانونی در لردگان برخورد می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با عاملان ساخت و ساز غیر قانونی در لردگان برخورد می‌شود.

انتصاب سرپرست شبکه بهداشت و درمان اردلبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با محوریت سیلاب اخیر لردگان که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در فرمانداری برگزار شد، افزود: با عاملان ساخت و ساز غیر قانونی در مسیر سیلاب در لردگان و مسئولانی که در این زمینه کوتاهی کرده اند، برخورد می شود.

وی از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان که در این نشست حضور داشت، درخواست کرد در این زمینه به عنوان مدعی العموم ورود پیدا کند تا مسئولان مربوطه پاسخگوی قانون باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری یکی از دلایل بروز حوادث طبیعی در این شهرستان را گستردگی محدوده جغرافیایی لردگان عنوان کرد و گفت: خسارت وارد شده به بخش کشاورزی و حوزه راه ها در سیلاب اخیر در این شهرستان بالا بوده است.

عباسی، از رئیس سازمان مدیریت بحران خواست؛ نگاه ویژه ای برای جبران خسارات زیربنایی و کشاورزی لردگان در سیلاب اخیر داشته باشد و وام های بلاعوض یا تسهیلات کم بهره را برای آسیب دیدگان این سیلاب اختصاص دهد.

وی، بروز خشکسالی را یکی دیگر از مشکلات این استان از جمله لردگان بیان کرد و گفت: خشکسالی های اخیر بخش عمده ای از آب شرب و کشاورزی این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

لردگان با بیش از ۲۰۹ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.
 
انتهای پیام/ش

نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.