اصرار عجیب اینفانتینیو برای مشارکتی برگزار کردن جام جهانی / ۲۰۲۲ قطر ۴۸ تیمی می‌شود/آیا لابی عربستان در تصمیم فیفا تاثیر گذار است؟

در صورت 48 تیمی شدن از کشور های همسایه برای برگزاری کمک می گیریمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جیانی اینفانتینو رئیس جهانی فوتبال فیفا تأکید کرد که در ماه مارس فیفا تصمیم می گیرد که آیا جام جهانی 2022 در کشور قطر با حضور 48 تیم برگزار شود یا خیر؟

این در حالی است که جام جهانی 2018 در کشور روسیه برگزار و مسئولان فیفا از آن به عنوان بهترین دوره برگزاری بازی های ادوار جام جهانی یاد کردند.

روز گذشته رئیس جهانی فوتبال فیفا اعلام کرد: ما در ماه مارس تصمیم گیری می کنیم که جام جهانی 2022 را با چه تعداد تیم برگزار کنیم. هر چند که ما قبلا تصمیم گرفته ایم  دوره های آینده جام جهانی 48 تیمی برگزار شود. همه ما فکر می کنیم این یک ایده خوب است. با توجه به اینکه جام جهانی پیش رو در یک کشور عرب زبان برگزار می شود به احتمال فراوان کشورهای همسایه آن در برگزاری آن سهیم خواهند بود.

با توجه به افزایش دما در تابستان، جام جهانی 2022 در ماه نوامبر و دسامبر برگزار می شود. در ماه مارس، فیفا یک نشست را در میامی برگزار خواهد کرد تا تصمیم بگیرد که آیا کشورهای همسایه اجازه خواهند داشت که برخی از بازی های قطر 2022 را میزبانی کنند یا خیر. از این رو ما در حال مذاکره با قطر درباره امکان برگزاری مسابقات در کشورهای اطراف هستیم و این یک موضوعی نیست که غیر ممکن باشد.


بیشتربخوانید:


انتهای پیام/

اظهارات رئیس فیفا درباره چهل هشت تیمی شدن جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
همین که فوتبال ملی ایران را تعلیق نمیکنند جای شکر دارد. سهیم شدن در میزبانی جام جهانی پیشکش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
مسئولان فدراسیون فوتبال از خواب بیدار شوید وتا دیر نشده از فرصت برای برگزاری مسابقات جام جهانی در شهرهای مختلف ایران و ساخت چند ورزشگاه زیبا ودر خور مردم ایران استفاده نمائید
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۱:۲۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
سلام ،



با همکاری جناب آقای تاج با فدراسیون آسیا موافق هستم ،


با تشکر .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۱:۲۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
سلام ،



با همکاری جناب آقای تاج با فدراسیون آسیا موافق هستم ،


با تشکر .
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۱۱:۲۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
من عاشق بازی های رزمی هستم
آخرین اخبار