مجری سرشناس عربستان از حضور در تلویزیون به دلیل انتقاد از رژیم سعودی منع شد

«علی العلیان» مجری سرشناس عربستان به دلیل انتقاد از عملکرد تعدادی از موسسات دولتی این کشور در پی اقدامات سرکوبگرانه ولیعهد سعودی علیه دموکراسی، از اجرای برنامه در تلویزیون منع شد.

منع شدن مجری سرشناس تلویزیون عربستان از حضور در تلویزیون به دلیل انتقاد از رژیم سعودیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، «علی العلیان» مجری سرشناس تلویزیون عربستان سعودی به دلیل انتقاد از عملکرد تعدادی از موسسات دولتی این کشور در پی اقدامات سرکوبگرانه «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان علیه دموکراسی، از اجرای برنامه در  تلویزیون منع شد.

العلیان از عدم آمادگی رژیم ریاض برای مقابله با مسائل اجتماعی انتقاد کرد. برنامه 60 دقیقه ای این مجری که «معالی المواطن» به معنای «شهروند گرامی» نام دارد به مسائل اجتماعی عربستانی ها از جمله بیکاری، آموزش، خانواده، زنان و غیره می پردازد.

عربستان سعودی اخیراً بازداشت مخالفان و معترضان حقوق بشری را که به شکل صلح آمیز اعتراض می کنند، افزایش داده است. استان‌های شرقی عربستان از فوریه 2011 صحنه تظاهرات صلح آمیز بوده است. اما ریاض به شدت آنها را سرکوب کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار