معاون فضایی مجازی ناحیه بسیج مهریز خبر داد؛

برگزاری کارگروه توجیهی مسئولان فضای مجازی

معاون فضایی مجازی ناحیه بسیج مهریز گفت:کارگروه توجیهی جهت اطلاع رسانی به خانواده‌ها و کاهش آسیب‌های فضای مجازی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد زارع معاون فضایی مجازی ناحیه بسیج مهریز با اشاره به برگزاری کارگروه توجهی فضای مجازی گفت: این کارگروه برای اولین بار در استان و در راستای تغییراتی تخصیصی سازمان یافته، بالا بردن سواد رسانه‌ای و کاهش آسیب‌های فضای مجازی  تشکیل شده است.

زارع افزود: مستند سازی به عنوان اولین قدم در مساجد، پارک ها، حوزه‌های علمیه و دانشجویان دانشگا‌ها با موضوع رفع مشکلات اخلاقی و مسائل جنسی در این شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: قدم بعدی این کارگروه اطلاع رسانی به خانواده‌ها در رابطه با استفاده فضای مجازی فرزندان و بالا بردن سواد رسانه‌ای ویژه در کودکان به صورت هدفمند و با محتوا معرفتی و اعتقادی است.

 زارع گفت: هدف از برگزاری کارگروه توجیهی فضای مجازی آشنایی عموم شهروندان با فضای و بالا بردن فرهنگ و سواد رسانه‌ای است.

وی ادامه داد: وظیفه این کار گروه آشنایی  عموم مردم با فضای مجازی و پیام رسانی ایرانی است.

معاون فضایی مجازی ناحیه بسیج مهریز گفت: نتیجه این کارگروه کاهش هزینه‌ها در زمینه پاسخ گویی به مشکلات با استفاده از فضای مجازی و فضای حقیقی است که به صورت حوزه‌ای و منطقه‌ای اطلاع رسانی می‌شود.

زارع با اشاره به تاکید رهبری در آموزش فضای مجازی و شبکه محازی افزود: نامه مقام معظم رهبری به جوانان جهان تاثیر بسزایی داشته لذا آموزش استفاده درست از فضای مجازی باید در سطح کشور انجام شود و در این راستا بسیج پیش قدم شده است.

انتهای پیام/ی

 کاهش آسیب‌های فضای مجازی با برگزاری کارگروه توجهی فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار