شهنازی: آگاهی نداشتن در بخش حقوقی ورزش برایمان مشکل‌ساز شده است

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: آگاهی نداشتن در بخش حقوقی ورزش مشکلاتی مشکلاتی برا برای ما ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین کنگره حقوق ورزش با حضور شاهرخ شهنازی و پرند عزیزی برگزار شد و قرار است ایران برگزار کننده این کنگره در ۱۹ دی ماه باشد.

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در حاشیه این نشست بیان کرد: همانطور که می‌دانید برخی مواقع به علت آگاهی نداشتن در بخش حقوقی دچار مشکلاتی در ورزش (فدراسیون‌های ورزشی و حتی کمیته ملی المپیک) شده ایم که برگزاری کنگره بین المللی حقوق ورزشی با کمک پرند عزیزی که تجربه خوبی در این زمینه است و اثرات خوبی خواهد داشت.

وی افزود: این کنگره می‌تواند نقطه آغاز خوبی باشد، افراد خوبی به آن دعوت شده اند که ما هم در نظر داریم جلسات اختصاصی بگذاریم. خوشبختانه ۶ نفر از روسای فدراسیون‌های ورزشی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هستند.

شهنازی ادامه داد: در بسیاری از موارد در داخل کشور هم اختلافاتی بین بازیکنان و باشگاه‌ها و ... به وجود می‌آید که برگزاری چنین کنگره کمک زیادی به ما می‌کند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک عنوان کرد: در بازی‌های اینچئون حق کشتی گیر ما را خوردند و ما به نمایندگان CAS اعتراض کردیم، اما طبق قوانین کشتی باید همان موقع به صورت کتبی اعتراض می‌کردیم. این مسائل در هر رشته با دیگری متفاوت است که در صورت آگاهی جلوی بروز بسیاری از مشکلات گرفته می‌شود.


بیشتر بخوانید:

اساسنامه کمیته ملی المپیک چه تغییراتی می کند؟

صالحی امیری: تاج می تواند در فدراسیون فوتبال بماند اما اعضای بازنشسته هیئت رئیسه باید استعفا دهند

نامه صالحی امیری به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا


انتهای پیام/

صحبت های شهنازی در نشست خبری نخستین کنگره حقوق ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.