مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس خبر داد؛

اختصاص درصدی از درآمد شعب هلال احمر به شهرستان ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از اختصاص درصدی از درآمد شعب این جمعیت به شهرستان ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس ظهر روز دوشنبه ۱۹ آذر ماه در حاشیه برگزاری آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه و در نخستین حضور رسمی خود در گردهمایی شورای مدیران این جمعیت اظهار کرد: بخشی از درآمد حاصله شهرستان ها در اختیار روسای شعب قرار خواهد گرفت تا به صلاحدید خود و بر اساس ضوابط مالی و قانونی برای امور شعب هزینه کنند.

درویشی در ادامه با تاکید بر سرعت بخشیدن روسای شعب، مدیران و معاونان در کارها و امور محوله، تصریح کرد: سرعت عمل شعار جمعیت هلال احمر است و ما نه تنها باید در حوادث و سوانح سرعت عمل داشته باشیم بلکه باید در کارها و امور محوله نیز این مهم را به کار ببندیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: اهداف و ماموریت های جمعیت باید برای فرمانداران و مسئولان شهرستانی تشریح و روشن شود تا انتظارات مقامات محلی متناسب با قوانین جمعیت کاهش یابد.

درویشی با تاکید بر مراقبت از منابع جمعیت هلال احمر، بیان کرد: همه مدیران جمعیت هلال احمر باید صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند و از حداقل ها بهترین استفاده را ببرند.

وی، رئیس شعبه را مسئول وصول درآمدهای شعبه معرفی کرد و گفت: کارمندان جمعیت هلال احمر مهمترین سرمایه های انسانی این جمعیت به شمار می روند.

انتهای پیام/چ

اختصاص درآمد شعب به شهرستان ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار