جبارى: شفر نتوانست خواسته اش را عملى کند

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: شفر نتوانست خواسته اش را درباره حضورم در استقلال عملى کند و عده اى در باشگاه اجازه این کار را ندادند.

جبارى: شفر نتوانست درباره حضورم در استقلال، خواسته اش را عملى کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبى جبارى درباره شرايط اين روزهاى استقلال گفت: خدا را شكر شرايط تیم فوتبال استقلال روز به روز بهتر مى شود و اين تيم بايد به جايگاه واقعى اش برسد. نتايج تيم پيش از اين خوب نبود اما در آينده بهتر هم مى شود.

او درباره بحث حضورش در استقلال به عنوان مربى و اينكه قرار بود مراسم معارفه اى در تمرين آبى پوشان برگزار شود گفت: شرايط تيم خوب است و درباره اين موضوع هم در زمان مناسب حرف خواهم زد اما آنچه كه بايد بگويم اين است كه شفر نتوانست خواسته اش را درباره حضور من در استقلال عملى كند و در باشگاه عده اى اين اجازه را ندادند. بارها براى مربيگرى من در استقلال مذاكره بارها انجام شده بود اما اين اتفاق صورت نگرفت.

جبارى درباره قرار گرفتن گروه استقلال در گروه مرگ بيان كرد: استقلال يكى از تيم هاى قدرتمند آسياست و حريفان اين تيم هم از استقلال ترس دارند، اما بايد بگويم استقلال توان اين را دارد كه قهرمان شود اما اى كاش در گروهى راحت تَر قرار مى گرفت تا بهتر صعود كند.

بازيكن سابق استقلال افزود: استقلال از نظر فردى بازيكنان خوبى دارد و خوشبختانه آنها از زير بار فشار روانى هم خارج شدند و به خوبى در زمين بازى مى كنند و مطمئنا در آينده اين تيم بهتر هم مى شود.

او درباره اينكه چه زمانى وارد عرصه مربيگرى مى شود گفت: اين موضوع همانند فوتبال بازى كردن زمان بر است و بايد به دنبال دريافت مدارك مربيگرى باشم. البته مسير سختى است كه بايد انجام شود.


بیشتر بخوانید:

سرمربی "مقتصد" استقلال و ماجرای دستیار گریزی

شفر: به ایرانی‌ها تبریک می گویم/ راجع به شایعات صحبت نمی‌کنم

جباری در حوالی استقلال/ بازیکن اخراجی به نیمکت آبی‌پوشان نزدیک شد


انتهای پیام/

اظهارات جباری درباره تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار