لحظه به لحظه با بورس؛

اُفت ۶۸۰ واحدی شاخص بورس

شاخص بورس و اوراق بهادار درپایان معاملات با اُفت ۶۸۰.۸۵ واحدی به پله ۱۶۶ هزار و ۲۳۵ واحدی رسید.

شاخص به پله ۱۶۶ هزار واحد رسیدبه گزارش خبرنگار  بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات به پله ۱۶۶ هزار و ۹۱۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از ۱۱۸ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، شپنا، کگل، فایرا، کچاد، فارس با روند صعودی و نماد وبملت با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات به پله یک‌هزار و ۸۵۷ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۴۸ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸ میلیون سهم طی یک‌هزار نوبت معاملاتی است.

اُفت ۶۸۰ واحدی شاخص بورس

شاخص بورس و اوراق بهادار درپایان معاملات با اُفت ۶۸۰.۸۵ واحدی به پله ۱۶۶ هزار و ۲۳۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۱۱۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شپنا، شبندر، فملی، رمپنا و شتران با روند نزولی و تجارت و شپدیس با روند صعودی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با اُفت ۲.۱۰ واحدی به پله ۱ هزار و ۸۵۵ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۲۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۹ میلیون سهم طی ۵۹ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار