انتقاد شدید محمدرضا حیاتی از مسئولان انقلابی‌نمای دو تابعیتی +فیلم

محمدرضا حیاتی در اظهاراتی ضمن انتقاد از مسئولانی که اقامت کشورهای غربی دارند، تأکید کرد که هیچ وقت به فکر مهاجرت نبوده است.

تا به حال به فکر مهاجرت نبودم اما اقدام برخی از مسئولان جای سوال داردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا حیاتی گوینده باسابقه خیر سیما در اظهاراتی با کنایه‌ای قابل تأمل از برخی از مسئولان انتقاد کرد. او با اشاره به تورم و گرانی کالاها و همچنین مشکل بیکاری جوانان از برخی از مسئوولان که خود یا خانواده‌هایشان به کشورهای غربی مهاجرت می‌کنند انتقاد کرد.

حیاتی در اظهارات خود گفت برخی‌ها که ادعای انقلابی بودن هم دارند، فرزندانشان در کشورهایی مثل آمریکا یا کانادا که دشمن ما هستند، اقامت دارند. وی همچنین تأکید کرد که تا به حال به فکر مهاجرت نبوده است.

گفتنی است، در چند ماه اخیر همراه با نوسانات نرخ ارز قیمت های برخی از کالاها چند برابر شده و با وجوود ثبات روند کاهشی بهای ارز هنوز قیمت ها در نقطه اوج خود باقی ماندند. پیش از این مسئله مهاجرت فرزندان برخی از مسئولان هم در فضای مجازی داغ شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۷ ۱۸ دی ۱۳۹۹
حیاتی دوستت داریم
چرا اصن میزنیم شبکه یک اخبار ۹ شب یا ۲ بعد از ظهر ببینیم اصلا کم میبینیمت؟!
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۲:۵۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
گرانی که بیداد میکنه ولی ما شرمند ه بچه هام شدیم عروس داماد نوه بازهم خدا شکر که سر خم نکردیم برای امریکاواجنوی خجالت از خانواده شهدا
مسئولین خجالت بکشید امول این مملکت را به تارج بردید اقای طبری خدا ازت نگذره رشوه خارها خدا خار تون کنه ما خدائی داریم که جواب همه شما را خواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۴۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
درود بر شما آقای حیاتی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
خدا خیرت بده آقای حیاتی..اخباری را بگو که مزدوران خوششان می آید نه از امریکا و کانادا رفتنشان
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
واقعا حرف حق گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
خدا بهت عزت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
جناب آقای حیاتی از چهره های ماندگار عرصه رسانه و خبر هستند و بیانات ایشان بسیار ارزشمند و قابل تامل،سخنانی که یا آب طلا باید نوشته شوند چون حرف دل مردم مستضعف و غیرتمند کشورمان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
حیف شهیدانمان
آخرین اخبار