واحد عمل آوری و بسته بندی ماهی و میگو در بندرعباس به بهره برداری رسید

یک واحد صنعتی عمل آوری و بسته بندی ماهی و میگو و سردخانه ۳ هزار تنی در شهرک صنعتی گامرون در بندرعباس با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

واحد عمل آوری و بسته بندی ماهی و میگو در بندرعباس به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،یک واحد صنعتی عمل آوری و بسته بندی ماهی و میگو و سردخانه ۳ هزار تنی در شهرک صنعتی گامرون در بندرعباس با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

باقرزاده همایی  رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت:این واحد صنعتی با ۸ تونل انجماد و ظرفیت ۱۰۰ تن انجماد سریع آبزیان در روز، توانایی جذب سالانه ۱۰ هزار تن میگو و ۱۲ هزار تن انواع ماهی‌های تجاری و صنعتی دارد.

وی افزود: این واحد در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع و زیربنای ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع و مجهز به ماشین‌های مدرن بسته بندی و یک سردخانه ۳ هزار تنی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی ساخته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: با بهره برداری از این واحد زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان افزود: همچنین در شهرک صنعتی گامرون در بندرعباس عملیات ساخت یک واحد عمل آوری و بسته بندی میگو و سردخانه ۳ هزار تنی آغاز شد.

باقرزاده افزود: این واحد تولیدی نیز با سرمایه ۱۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی با ظرفیت جذب ۶ هزار تن میگو و ۱۰ هزار تن انواع ماهی تجاری و صنعتی در زمینی با زیربنای ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع در مدت یک سال ساخته می‌شود.

وی گفت: با بهره برداری از این واحد زمینه اشتغال ۱۲۵ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ف

بهره برداری ازواحد عمل آوری و بسته بندی ماهی و میگو در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.