بکارگیری ۲۷۰ نیروی جدید در مجموعه وزارت راه و شهرسازی

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از بکارگیری۲۷۰ نیروی جدید در مجموعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

بکارگیری ۲۷۰ نیروی جدید در مجموعه وزارت راه و شهرسازی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بر لزوم اجرای طرح ارتقای شایستگی‌ها و استعدادیابی در وزارتخانه تاکید کرد و گفت: ۲۷۰ نیروی جدید در مجموعه وزارت راه و شهرسازی بکارگیری می‌شود.

وی افزود: هزار و ۴۲۸ نفر از همکاران به عنوان کارشناس در سامانه نام نویسی کرده اند و از این طریق در پی آن هستیم بانک اطلاعاتی مدیران را تشکیل دهیم.

سید علایی گفت: یکی از اقدامات مهمی که در نظام اداری در دولت مطرح شد، اصلاح نظام جامع اداری است و این طرح در حوزه راه و شهرسازی پیگیر و سند جامع نظام اداری تدوین وابلاغ شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: پرونده مسکن مهر تا پایان سال آینده بسته می‌شود و دولت می‌خواهد در مدت باقیمانده این طرح را به سرانجام رساند.

وی گفت: برای عملیاتی شدن ساخت ۴۰۰ هزار واحد کار را باید پیش بریم تا بخشی از انتظارات مردم را برآورده کنیم.

وی با بیان اینکه تعدادی از این طرح‌ها ریلی به بهره برداری رسیده است، افزود: راه آهن مراغه به ارومیه و تبریز - رشت از جمله طرح‌های مهم ریلی هستند که امسال به بهره برداری رسید.

سید علایی با اشاره به اینکه بر اساس آمار‌ها سرعت ریل گذاری از ۳۰۰ کیلومتر در سال به حدود ۸۵۰ کیلومتر رسیده است، گفت: ایجاد کمربندی ریلی در مناطق مختلف کشور به عنوان یکی از زیرساخت‌های توسعه به ویژه در بخش حمل و نقل از وعده‌های رییس جمهوری در تبلیغات انتخاباتی و سفر‌های استانی بوده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی  از مازندران به عنوان استان سوق الجیشی در کریدور شمالی کشور نام برد و افزود: با این که مازندران کمتر از یک و نیم درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است، اما به دلیل قرار گرفتن در کنار دریای خزر، همجواری با چند استان و هم مرز بودن با چند کشور حاشیه دریای خزر دارای موقعیت ویژه و ممتاز است.

در این مراسم با تقدیر از عبدالله بهادری مدیرکل قبلی محمد نظری به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران معرفی شد.

نظری متولد سوادکوه، کارشناس ارشد راه و با ۲۵ سال سابقه کار در ادارات راه و شهرسازی استان جانشین عبدالله بهادری می‌شود که از آبان پارسال به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان منصوب شده بود.

وی مسئولیت‌های رئیس اداره راه و ابنیه فنی، رئیس اداره راه آمل و هراز، رئیس اداره نظارت بر راهسازی و رئیس اداره بررسی طرح‌های مسکن را در کارنامه کاری خود دارد.

گفته می شود عبداله بهادری مدیرکل سابق راه و شهرسازی به وزارتخانه منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/آ

تغییر یک مدیرکل در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.