رونمایی از کمباین جدید با نام ۱۰۶۰iدر اراک

در مراسمی در اراک از جدیدترین محصول کمباین سازی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛جدیدترین محصول شرکت کمباین سازی ایران در  اراک با نام کمباین ۱۰۶۰i در مراسمی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی ومسئولان استانی رونمایی شد.

این محصول برای بهبود عملکرد کمباین، کاهش هدر رفت محصولات کشاورزی و آسایش کشاورزان  کابر دستگاه، به تازگی طراحی و تولید شده و قابلیت کاهش ٣٠ درصدی هدر رفت محصولات کشاورزی را دارد؛ کارشناسان و متخصصان واحد تولید و طراحی شرکت کمباین سازی توانستند با انجام ١٥ فرأیند به روی کمباین‌های قدیمی کمباین۱۰۶۰i را تولید و روانه بازار کنند.

کمباین مدل ۱۰۶۰i بهینه شده مدل ۱۰۵۵i تولیدی شرکت کمباین سازی ایران است که در آن اکسل عقب، سیستم پوزی تورک (انتقال قدرت موتور به گیربکس)، مکانیزم انتقال نیرو در آلواتور ها، لوله تخلیه هیدرولیکی، کلش کش، تقویت غربال‌ها تقویت و بهینه شده اند.

همچنین استفاده از سیستم عامل در پلتفرم برش (انتقال قدرت به تیغه برش)، استفاده از شفت گرد به جای شفت چهار پهلو در سیستم بوجاری، نصب ارتعاش گیر موتور، استفاده از داشبورد دیجیتال با طراحی جدید، نصب صندلی پنوماتیکی (بادی) جدید واستفاده از نبشی‌های بال مساوی از تفاوت‌های مدل ۱۰۶۰i نسبت به مدل مدل ۱۰۵۵i است.

ارتقاء کیفیت محصولات کمباین سازی ایران

حمیدی فر مدیرعامل کمباین سازی ایران با اشاره به ارتقا کیفیت کمباین‌های تولیدی در سال ٩٧ گفت: تقویت محور عقب، تقویت و بهبود محرک، بهبود عملکرد لوله تخلیه ونصب کابین وتجهیز به امکانات رفاهی از جمله طرح‌های ارتقا کیفیت محصولات کمباین سازی در سال ٩٧بوده است.

حمیدی فر با بیان اینکه در سال ٩٧ برای تولید ٤٠٠ دستگاه کمباین در این شرکت برنامه ریزی شده گفت: کمباین سازی با وجود نوسانات قیمت ارز، کمباین‌های تولیدی را بدون افزایش قیمت با نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان به متقاضیان واگذار کرده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ٧٠درصد قطعات کمباین‌های تولید  داخل  و ٣٠ درصد وارداتی است افزود: کمباین سازی به منظور حمایت از تولید داخل در تلاطم بازار ، موتور و گیربکس کمباین‌های تولیدی را که قطعات اساسی و وارداتی  بوده اند را از تولید کنندگان داخلی تامین و در محصولات تولیدی امسال استفاده  کرده  است.

شرکت کمباین سازی ایران  با تولید سالانه هزار و٢٠٠دستگاه کمباین با ٣٥٤نفر شاغل به کار در این کارخانه از واحد‌های باسابقه صنعتی در اراک  با  حدود نیم قرن  سابقه است.

رونمایی از کمباین ۱۰۶۰ در اراک

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.