تبلیغات صهیونیست‌ها برای ترور محمود عباس+ عکس

شهرک‌نشینان صهیونیست با نصب پوستر‌هایی خواهان ترور محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه فلسطین الیوم، شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز با نصب پوسترهایی خواهان ترور محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شدند.

صهیونیست‌های ساکن شهرک «یتزهار» در نابلس، با نصب پوسترهایی به زبان عبری بر روی بلوک‌های سیمانی، خواهان ترور رئیس تشکیلات خوگردان فلسطین به عنوان فردی شدند که به ادعای آنها، از عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری حمایت مالی می‌کند.

درخواست شهرک نشینان صهیونیست برای ترور محمود عباس+ تصویر

پیشتر، رسانه‌های صهیونیستی در پی تیراندازی به سوی شهرک‌نشینان در نزدیکی شهرک عوفرا، محمود عباس را به تلاش برای انجام اقدامات تحریک‌آمیز متهم کرده بودند.

از سوی دیگر، صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین، رژیم صهیونیستی را متهم کرد که مسئول تمامی تبعات دعوت‌های آشکار برای ترور محمود عباس است.

وی همچنین اعلام کرد ملت فلسطین و رهبران آن این تهدید را جدی تلقی کرده و از جامعه جهانی و تمامی کشورهای جهان می‌خواهند این درخواست‌های تحریک‌آمیز را محکوم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۳:۱۱ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
شبی در خواب دیدم در معرض مرگ قرار گرفتم به خودم گفتم بارها پیش از این در این شرایط قرار گرفتم خدا مرا نجات داد ولی احساس کردم این دفعه دیگر اینجوری نیست با کمترین تقلایی با مرگ روبرو شدم
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۱۸:۲۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
محمود عباس که از خودشونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
ما هم می خوایم نتانیاهو رو بفرستیم به درک
آخرین اخبار