معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در اراک؛

دشمن با حمایت از گمارده‌هایش دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سفر به اراک گفت: دشمن با حمایت از گمارده‌هایش دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است

 دشمن با حمایت از گمارده‌هایش دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار سامان کریمی معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: دشمن با هدف خدشه وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی با حمایت از گمارده‌هایش دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، اما این آرزو را به گور خواهد برد.

سردار کریمی با بیان اینکه شهدا که افتخارات انقلاب اسلامی هستند با ایثار و رشادت نگذاشتند که دشمن به اهداف شوم خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برسد و امروز هم دشمنان با انواع ترفند‌ها به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی اضافه کرد:: در واقع مشکل آمریکا با ایران بر سر سلاح و موشک نبوده و سیاست‌های ایران مشکل امریکا نیست، بلکه تنها هدفی که از این رفتار‌ها دارد همان خدشه وارد کردن و براندازی نظام مقدس اسلامی است که باید بداند در این راه بازنده همیشگی است.

علت اصلی دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران اسلام است

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: علت اصلی دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران اسلام است و با گسترش اسلام در سطح جهان منافع استعمارگرانه و استکباری خود را در معرض خطر می‌بینند.

وی بیان کرد: چهره منفور این شیطان بزرگ که همواره ملت‌های مظلوم را هدف رسیدن به منافع خود با خصیصه‌هایی، چون زیاده‌خواهی، پیمان‌شکنی، نفاق، سلطه‌گری، درنده‌خویی، دروغگویی و رفتار ظالمانه قرار می‌دهد مشخص شده است.

سردار کریمی اظهار کرد: امروز نهال انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به درختی تنومند تبدیل شده که دیگر هیچ یک از این توطئه‌ها و دسیسه‌ها قدرت نفوذ نداشته و این درخت تنومند همواره در برابر هجمه‌های دشمنان استوار و محکم ایستاده است.

وی تصریح کرد: دشمن دنبال و یاس و ناامیدی مردم است و ملت ایران باید با هوشیاری و حرکت متحدانه زیر پرچم ولایت فقیه با عزم و اراده‌ای راسخ از مشکلات عبور کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.