بیش از ۲۰۰ برنامه شاخص به مناسبت چله انقلاب در گلستان

رئیس ستاد اجرایی چله انقلاب اسلامی در گلستان گفت: ۲۴۱ برنامه شاخص در چله انقلاب در گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی رئیس ستاد اجرایی چله انقلاب اسلامی در گلستان گفت:این برنامه ها از سوی سازمان‌ها و اداره‌های استان به دبیرخانه ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارسال شد.

 

وی در جلسه نشست اعضای شورای سیاستگزاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلستان افزود:برای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان، 15 کارگروه تخصصی برای هم‌اندیشی و هدف‌ گذاری سیاست‌ها و برنامه‌ها مشخص شد.

 

وی ادامه داد: درحوزه ایثار و شهادت، رسانه‌ها و فضای مجازی، تشکل‌های دینی و ورزش در حوزه‌های کمی و همچنین بسیج مردمی، اصناف، صنعت و معدن، رسانه و فضای مجازی و هنری هم در حوزه کیفی بیشترین برنامه‌ها را ارائه‌ کرده‌اند.

 

وی گفت: برخی از نهادها نیز برنامه‌های مصوب خود را زیر برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب با شعارنگاه به گذشته و امید به آینده مانند سازمان تبلیغات، دانشگاه‌ها، بسیج اقشار سپاه، فضای مجازی، امور بانوان و غیره برنامه ‌ریزی کرده‌اند .

 

وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب را مهمترین برنامه ستاد بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: خدمات انقلاب اسلامی به‌عنوان چله انقلاب اسلامی با قوت به نمایش دربیاید زیرا از کارگروه اقتصادی این ستاد تقاضا داریم بیشتر و بهتر در این حوزه ورود کند.

 

انتهای پیام/ ح

 

چله انقلاب و برنامه ها و دستاورد های گلستان

 

برچسب ها: اخبارخواندنی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار