معاون شرکت نفت‌ در بوشهر:

ایران از برنامه کاهش تولید اوپک مستثنی شد / رسیدگی به امور کارکنان شرکت نفت در دستور کار است

معاون مدیرعامل شرکت نفت در امور عملیات غیرصنعتی گفت: با وجود شیطنت برخی دولت‌ها خوشبختانه با درایت وزیر نفت، ایران از برنامه کاهش تولید اوپک مستثنی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رضا خلیلی معاون مدیرعامل شرکت نفت در امور عملیات غیرصنعتی در جمع مدیران سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی با اشاره به نشست اخیر اوپک در وین اظهار داشت: با وجود شیطنت برخی دولت‌ها خوشبختانه با درایت وزیر نفت، ایران از برنامه کاهش تولید اوپک مستثنی شد که این امر در واقع دفاع از کیان و حیثیت ایران محسوب می‌شود.

معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با تقدیر از تلاش کارکنان و مدیران سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: ترمیم حقوق کارکنان مدت موقت صنعت نفت، بهبود وضعیت بیم‌های و بیمه تکمیلی و استفاده از درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های صنعت نفت برای این دسته از کارکنان می‌تواند تاثیر به‌سزایی در افزایش انگیزه برای تحقق اهداف صنعت نفت فراهم کند.

خلیلی، منطقه ویژه پارس جنوبی را قطب انرژی و اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: لازم است در دو عرصه نسبت به انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی متناسب با مناطق و نواحی اطراف پیرامون صنعت و کارکنان برنامه‌ریزی شود.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌ها و گام‌های مثبت معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت در امور عملیات غیر صنعتی به‌ویژه در حوزه منابع انسانی گفت: کاهش انگیزه در بین کارکنان می‌تواند یک تهدید جدی در صنعت نفت به ویژه در مناطق عملیاتی و تولیدی محسوب شود، اما از طرفی نیز تنوع مناطق عملیاتی، ترکیب سنی، تحصیلی و جغرافیایی تصمیم‌گیری در حوزه منابع انسانی را بسیار سخت کرده است.

سید پیروز موسوی با بیان اینکه ساماندهی حقوق و مزایای نیرو‌های قرارداد مستقیم انجام شده است تصریح کرد: این امر باتوجه به افزایش حجم فعالیت‌ها در حوزه صنعت نفت و گاز کشور می‌تواند انگیزه زیادی برای کار و فعالیت اثر بخش در صنعت نفت فراهم کند.

وی، نیروی انسانی پویا وزارت نفت را نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور دانست و تاکید کرد: صیانت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه هر سازمان در راس برنامه‌های وزارت نفت است و کارکنان صنعت نفت نیز در تمام مناطق عملیاتی صنعت نفت و گاز کشور با تمام توان در حال کار و تلاش برای پیشبرد اهداف عالیه وزارت نفت برای عبور از شرایط اقتصادی کنونی است.

انتهای پیام/ی

 

معاون شرکت نفت‌ در بوشهر

برچسب ها: نفت ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.