ترامپ دموکرات‌ها را تهدید کرد: به ارتش می‌گویم در مرز مکزیک دیوار بسازد!

رئیس‌جمهور آمریکا تهدید کرد در صورتیکه دموکرات‌ها به ساخت دیوار مرزی با مکزیک رأی ندهند، ارتش این کار را خواهد کرد.

ترامپ دموکرات‌ها را تهدید کرد: به ارتش می‌گویم در مرز مکزیک دیوار بسازد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تنها چند ساعت پیش از نشست با سران دموکرات کنگره، با ارسال چند توییت بر تلاشش در جهت ساخت دیوار مرزی با مکزیک تأکید کرد.

وی ابتدا در حساب توییتری خود نوشت: با وجود آنکه کاروان‌های بزرگ (مهاجران) در حال آمدن به سوی کشور ما هستند، این افراد نتوانستند از دیوارهای تازه ساخته شده ما، دیوار و فنس‌های موقتی، افسران گشتی مرز و ارتش عبور کنند. آنها اکنون در مکزیک و یا در حال برگشت به کشورهایشان هستند.

وی که قرار است با نانسی پلوسی و چاک شومر، رهبران اقلیت مجلس نمایندگان و سنا دیدار کند، در توییت دیگری نوشت: من منتظر ملاقات با چاک شومر و نانسی پلوسی هستم. در سال 2006، دموکرات‌ها به ساخت یک دیوار رأی دادند و حق داشتند که این کار را انجام دهند. امروز آنها دیگر امنیت مرزی نمی خواهند و با تمام هزینه با آن می جنگند. نانسی نیازمند رأی برای پیروزی اش به عنوان رئیس مجلس نمایندگان است،اما دیوار ساخته خواهد شد.

ترامپ همچنین در توییت دیگری، ضمن تهدید دموکرات‌ها نوشت: مردم تا الان نفهمیده‌اند چه مقدار دیوار؛ از جمله بازسازی واقعا مؤثر، قبلا ساخته شده است. اگر دموکرات‌ها رأی لازم را برای تأمین امنیت کشورمان ندهند، ارتش بخش‌های باقیمانده دیوار را خواهد ساخت. آنها می دانند چقدر این مسأله مهم است.

تهدید ترامپ برای ساخت دیوار مرزی از سوی ارتش!

ترامپ البته توضیح نداد هزینه این کار را چگونه تأمین خواهد کرد. شایان ذکر است ساخت دیوار در مرز آمریکا با مکزیک برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی به آمریکا، یکی از وعده های ترامپ در کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار