نماز وحدت در ادارات خنداب اقامه می‌شود

اقامه نماز وحدت در ادارات خنداب به تصویب شورای فرهنگ عمومی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خنداب با حضور اعضاء و مسئولان مربوطه برگزار ودر این جلسه مصوب شد نماز وحدت حداقل یکبار در ماه در ادارات شهرستان اقامه شود.

استفاده از ظرفیت روحانیون در مدارس و ادارات، تشویق و قدر دانی از فعالان نماز در مدارس وتجهیز خانه‌های عالم در شهرستان ازدیگر مصوبات این جلسه بود.

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان خنداب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خنداب با اشاره به فلسفه نماز گفت:: بخش مهم آلودگی‌های زندگی انسان به علت نپرداختن به فریضه نماز است.

حجت الاسلام زمانی موسوی افزود: آموزش و پرورش میتواند در این عرصه بسیار اثر گذار باشد و باید تلاش شود دانش آموزان بیشتر با مفاهیم، فلسفه و اثرات نماز آشنا شوند.

وی اضافه کرد: اگر فریضه نماز به درستی و با خشوع انجام شود جامعه را به صلاح و سعادت سوق میدهد.

تصویب توانمند سازی دبیران پایه دوازدهم

همچنین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خنداب در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

فعال کردن مراکز کنکور و موسسات آموزشی در شهرستان خنداب، توانمند سازی دبیران پایه دوازدهم، حضور فعال معلمان پرورشی در مدارس، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان، پیگیری وضعیت معابر ورودی مدارس، تجهیز مدارس و استفاده از ظرفیت خیرین و برگزاری همایش و تجلیل از برترین‌های کنکور از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

نماز وحدت در ادارات خنداب اقامه می‌شود

انتهای پیام/ج

برچسب ها: استانداری ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.