الشرق: اختاپوس فساد بر وزارت حج و عمره عربستان چنگ انداخته است

روزنامه الشرق با استناد به گزارش هیئت بین‌المللی نظارت بر اداره حرمین شریفین نوشت فساد اداری و مالی و پارتی‌بازی در وزارت حج عربستان بیداد می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الشرق نوشت گزارش هیئت بین‌المللی نظارت بر اداره حرمین شریفین در عربستان حاکی از آن است که فساد گسترده‌ای در وزارت حج عربستان سایه گسترانیده است.

این روزنامه قطری نوشت: این گزارش نشان می‌دهد اختاپوس فساد چنان بر وزارت حج و عمره عربستان چنگ انداخته است که نمی‌توان میزان نیرنگ و تزویر ودروغ این وزارت‌خانه در قبال حجاج سراسر جهان را تصور کرد و حجاج و عمره‌گزاران به شکلی فزاینده در معرض باج‌گیری مالی و سیاسی هستند.

منابع نزدیک به هیئت بین‌المللی نظارت بر اداره حرمین شریفین تاکید می‌کنند فساد اداری و مالی و پارتی‌بازی بسیار زیاد است و کار به جایی رسیده است که کارمندان و مردم عادی درباره آن صحبت می‌کنند. بسیاری از مشکلات مربوط به مسئله حج و عمره نیز به سبب وجود همین فساد است.

این هیئت اعلام کرد: فساد به بخش اصلی سیاست‌های روزانه وزارت حج عربستان تبدیل شده است چنان که گاهی نمی‌توان آن را از مسائل قانونی و حقوقی تشخیص داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار