معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی:

مسئولان و مدیران در مقابل هجمه‌های اقتصادی باید ایستادگی کنند

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گفت: همه افراد جامعه بویژه مسئولان و مدیران با جنگ جهادی ، مدیریت بجا و همت و غیرت در مقابل هجمه‌های اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی باید ایستادگی کنند.

تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، زهرا اربابی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی در آیین  تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با اشاره به اینکه رسیدن به توسعه همه جانبه وجود مدیران توسعه گرا و آینده نگر لازم است ، گفت: برای تحقق برنامه‌های این سازمان باید از نیرو‌های توانمند، نخبه و کارشناسان شایسته و کارآمد استفاده شود چراکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کارشناس محور است و مدیر محور نیست.

وی افزود: بها دادن به نقش کارشناسان و مشارکت آن‌ها در تصمیم سازی مورد انتظار است.

وی گفت: همه افراد جامعه بویژه مسئولان و مدیران با جنگ جهادی ، مدیریت بجا و همت و غیرت در مقابل هجمه‌های اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی باید ایستادگی کنند.

اربابی با اشاره به ظرفیت‌های متفاوت و بالای خراسان شمالی در زمینه‌های کشاورزی ، دامپروری و جاذبه‌های گردشگری طبیعی گفت: با راه اندازی کارخانه‌های مختلف علاوه بر ایجاد اشتغال می‌توان خراسان شمالی را به قطب بسته بندی و صنابع تبدیلی کشاورزی تبدیل کرد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات مجید پور عیسی، حسن پارسی پور به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان معرفی شد.

انتهای پیام / ب

آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.