استاندار جدید سمنان را بشناسید +سوابق

علیرضا آشناگر به عنوان استاندار جدید سمنان انتخاب شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در جلسه امروز هیئت دولت با پیشنهاد وزارت کشور و موافقت هیئت وزیران، علیرضا آشناگر به عنوان  استاندار جدید سمنان انتخاب شد.

علیرضا آشناگرمتولد ۲ اردیبهشت ۱۳۳۸ در خرم آباد است که استخدام در وزارت کشور در سن ۲۰ سالگی را تجربه کرده است؛ سرپرست استانداری کردستان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، فرمانداری ساوه، نهاوند و کوهدشت همچنین معاون سیاسی امنیتی اجتماعی قزوین از جمله سوابق خدمتی آشناگر است.

او مسئولیت دفتر پذیرش سپاه خرم آباد به مدت یک سال را بر عهده داشت و بعد از آن مدیر رسیدگی به شکایات استانداری لرستان شد.


بیشتر بخوانید: استاندار جدید استان سمنان انتخاب شد 


آشناگر بخشدار ویسیان در سال ۱۳۶۲ به مدت ۲ سال، بخشدار الشتر به مدت ۴ سال، فرماندار کوهدشت، مدیرکل قند و شکر استان همدان به مدت یک سال و البته شهرداری ملایر در سال ۱۳۷۴ و شهرداری نهاوند از سال ۷۶ به مدت ۵ سال را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین فرماندار ساوه در سال ۸۱ (دوران دولت اصلاحات) بوده است.

آشناگر در دولت یازدهم معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان بوده است و پیش از این اینکه به عنوان استاندار سمنان انتخاب شود ، معاون سیاسی استانداری قزوین را برعهده داشت.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
کوهدشت فرمانداربود وازسال 1358تاالان حدود42خدمت میکنه سال حدود 70یک ساختمان سه نبش درجهانگیر آباد خرم آباد داشت واقعا سیمان گیر نمیامد ولی ایشان به لطف پستشان تا بخواهی ریخت پاش کرد وقرار بود سهمیه نانوایی ما را که شرایط کامل داشتیم نداد انشاءالله درحق ما ظلم کرد وما خانواده شهید ورزمنده پدر جانباز سه جوان بیکار خداوند عاقبت بخیر شان نکند وآخرت انشاءالله حق مردم میده .ما قانونی بودیم کسی شرایط مارا نداشتن حق ما را به کسانی داده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
سال 1358 در سن 20 سالگي استخدام شده هنوز بازنشست نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
ازکدام دانشگاه باچه مدرکی فارغ التحصیل شده است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
این که بازنشسته است
آخرین اخبار