افتتاح مرکز اعزام به کار مددجویان رای باز در ساوه

مرکز اعزام به کار مددجویان رای باز در مجتمع کشت و صنعت کوثر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مرکز اعزام به کار مددجویان رای باز در مجتمع کشت و صنعت کوثر ساوه با حضور مطهر نژاد، مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور به بهره برداری رسید.

این مرکز با زیربنایی به مساحت هزارو ۶۰۰ متر مربع احداث شده و شامل ۲ سوله ۷۰۰ متری برای فضای آسایشگاه و کارگاهی، آشپزخانه، فروشگاه، افسر نگهبانی و آسایشگاه وظیفه است.

برای احداث این مرکز، انتقال شبکه برق فشار قوی به طول ۶۰۰ متر، انتقال آب شرب به طول ۳ کیلومتر، انتقال گاز شهری به طول ۴ کیلومتر و احداث جاده دسترسی به مرکز اشتغال به طول ۳۰۰ متر انجام شده است.

این مجتمع شامل ۳۵۰ هکتار اراضی کشاورزی است که ۲۴۰ هکتار آن باغات پسته در ارقام گوناگون است و احداث نهالستان پسته، کارگاه بلوک زنی، تولید کود ورمی کمپوست، قارچ و. از جمله فعالیت‌های این مجتمع است.

رسالت اصلی بنیاد تعاون زندانیان کشور را تبدیل زندانیان به یک انسان کارآفرین

اصغری مقدم مدیر مجتمع کشت و صنعت کوثر ساوه در این مراسم رسالت اصلی بنیاد تعاون زندانیان کشور را تبدیل زندانیان به یک انسان کارآفرین عنوان کرد و افزود: با افتتاح این سوله که با حمایت بنیاد تعاون زندانیان کشور صورت گرفته است زمینه اشتغال حداکثری مددجویان رای باز و نیمه باز فراهم خواهد شد.

اصغری مقدم با اشاره به برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای توسط سازمان فنی و حرفه‌ای به مددجویان این مجتمع افزود: پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مدارک فنی و حرفه‌ای به مددجویان ارائه و پس از آزادی از زندان با دریافت تسهیلات ارزان قیمت وارد بازار کار خواهند شد.

افتتاح مرکز اعزام به کار مددجویان رای باز در ساوه


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.