تلاش پلوسی برای ایفای نقش یک «مادر» در کاخ سفید!

رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا پس از دیدار با رئیس‌جمهور این کشور در کاخ سفید بلوغ فکری او را زیر سوال برد و گفت در این دیدار سعی داشته مانند یک مادر رفتار کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا، گفت در دیدار شب گذشته خود با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، تلاش کرد نقش یک «مادر» را ایفا کند!

 ترامپ روز سه‌شنبه با چاک شومر و نانسی پلوسی، رهبران اقلیت دموکرات در سنا و مجلس نمایندگان، نشستی در کاخ سفید برگزار کرد.  هدف از این نشست، دستیابی به یک توافق بر سر بودجه پیش از ضرب‌الاجل بیست و یکم دسامبر بود که در صورت دست نیافتن توافق به تعطیلی دولت منجر می‌شود.

به واشنگتن پست، پلوسی در این نشست بلوغ ترامپ زیر سوال برد.

به گفته یک منبع آگاه، پلوسی به همکارانش گفت زمانی که ترامپ و چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات در سنا، درباره بودجه بحث می‌کردند، وی تلاش می‌کرد نقش یک «مادر» را ایفا کند.

دولت ترامپ حامی امنیت مرزی شدیدتر است. وعده اصلی انتخاباتی وی نیز ساخت یک دیوار در مرز جنوبی این کشور بود. اما موضوع هزینه ساخت این دیوار به یک مشکل میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار