پس از مدت ها وقفه؛

پیشرفت فیزیکی 95 درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان بسیج اندیمشک

فرماندار شهرستان اندیمشک از پیشرفت 95 درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان بسیج این شهرستان پس از مدت ها وقفه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک درخصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان بسیج در این شهرستان گفت: این طرح بزرگ با پیگیری جدی نماینده اندیمشک مراحل نهایی خود را پشت سر می گذارد.

وی افزود: این طرح 3 سطح زیرگذر، روگذر از نوع فلزی و میدان همسطح دارد که با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 95 درصدی در حال تکمیل است.

جهانگیری این طرح را شاخص دستاورد دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت و مسئولان شهرستان اندیمشک عنوان کرد و اظهار داشت:  در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار اندیمشک افزود: تقاطع غیرهمسطح کمربندی اندیمشک به منظور رفع گره ترافیکی در این نقطه طراحی شده است.‏

این مقام مسئول اظهار کرد: این تقاطع در مسیر اهواز به خرم آباد روگذر و در مسیر دزفول به ‏اندیمشک زیرگذر است که قسمت زیرگذر آن ارتباط 2 شهر اندیمشک و دزفول را برقرار می کند.

پیمان جهانگیری با بیان اینکه سازه های بتنی در ساخت این تقاطع استفاده شده است، بیان داشت: در بخش دیگری از این تقاطع پل هوایی برای عبور وسایل نقلیه در جاده کمربندی تهران - جنوب ‏به طول بیش از 420 متر طراحی و در حال اجرا است.

وی گفت: دوربرگردان های همسطح نیز برای دسترسی به چهار جهت و ارتباط مسیرهای چهارگانه ساخته می شوند و بخش زیادی از بار ترافیکی مسیر با اجرای این طرح کاسته و از حوادث احتمالی جلوگیری می شود.

انتهای پیام/گ

اتمام پروژه غیرهمسطح شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
......
۱۱:۳۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
دروغه من خونم اندیمشک و کلا چنین پلی داخل اندیمشک که نیست هیچ داخل خوزستان هم نیست